Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:995867
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.08.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 30 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    7
  Multikulturālisma būtība    10
1.  Multikulturālisma saikne ar sociologisko tradīciju    10
2.  Multikulturālisma definīcija    12
2.1.  Multikulturālisma priekšrocības un trūkumi    15
2.2.  Multikulturālisma saprašanas līmeņi    16
3.  Multikulturālisms pasaulē    17
3.1.  Kanādas, ASV un Austrālijas multikulturālisms    17
3.2.  Multikulturālisms Eiropā    20
4.  Multikulturālisma attīstība Latvijā    23
4.1.  Multinacionālās kultūras centra izveidošana    25
4.2.  Latvijas etniskās struktūras veidošanās kā multikulturālisma sociālais pamats    26
4.3.  Multikulturālisma jēdziens Latvijas zinātnieku darbos    28
4.3.1.  Kultūra un multikulturālisms    29
4.3.2.  Nacionālās kultūras identitāte    30
4.3.3.  Sabiedrības integrācija    33
5.  Multikulturālā izglītība    34
  Multikulturālās izglītības modelis „Varavīksnes” vidusskolā    38
1.  Pētījuma programma    38
1.1.  Izlases pamatojums    40
2.  Pētījuma rezultāti    40
2.1.  Otrās valodas apguves iemesli    40
2.2.  Latviešu valodas zināšanas bilingvālai mācībai    42
2.3.  Aktuālākās problēmas skolā    44
2.4.  Multikulturālās izglītības iespējas    45
2.5.  Multikulturālās izglītības pozitīvie un negatīvie aspekti    48
2.6.  Ieteikumi multikulturālās izglītības uzlabojumiem    50
  Secinājumi    52
  Literatūras un avotu apraksts    55
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Krāslavas 3. vidusskolā interkulturālas izglītības principi ieņem būtisku vietu. Šajā skolā multikulturālisma koncepciju izglītībā īsteno vairākus gadus, un jaunā pieeja atstājusi dziļu ietekmi ne tikai uz skolas kolektīvu, bet visas pilsētas sabiedrību. Darbs rit divos virzienos: nacionālās identitātes nostiprināšana un plurālisma audzināšana, mācot cienīt citu valodu un kultūru.
Pētījuma mērķis bija pēc dažiem kritērijiem novērtēt motivāciju iegūt multikulturālo izglītību. Pēc manām domām mērķis ir sasniegts, jo rezultāti parāda tādas motivācijas, kā
Daļa respondentu atbalsta multikulturālo izglītību un uzskata, ka šāda metode ne tikai ievērojami uzlabos viņu bērnu latviešu valodas zināšanas, bet arī būs priekšnoteikums neierobežotām tālākās izglītības iespējām un konkurētspējai Latvijas darba tirgū.
No pētījuma rezultātiem ir redzams, ka multikulturālās izglītības pozitīvus rezultātus – daudzu valodu iemācīšanas iespēja un to pielietošanas prasmi, latviešu valodas zināšanu iegūšanas uzlabošana, priekšrocības darba tirgū - spēj saskatīt gan vecāki, gan viņu bērni.
Pozitīvs multikulturālās apmācības programmas īstenošanas priekšnoteikums ir pašu skolēnu pozitīvā attieksme pret latviešu valodu un mācību priekšmetiem. Skolēni ir at-vērti un gatavi apgūt gan latviešu, gan citu tautību valodu un kultūru, kā arī mācīties pēc multikulturālās metodes, gan veidot saskarsmi ar cittautiešiem ārpus skolas.
Arī ir pierādītas un daļēji pierādītas pētījuma hipotēzes:
1. Pētījuma rezultāti liecina, ka skolēnu un vecāku izpratne par multikulturālo apmācības programmu ir zema. Vecākiem nav skaidrs, kādu apmācības modeli šī programma paredz. Rezultātā vecāku nekompetence ir iespējamais cēlonis negatīvajai vecāku attieksmei pret šo apmācības programmu. Lai to novērstu, ir nepieciešams paaugstināt vecāku informētības un izpratnes līmeni. Tas pierāda pirmo hipotēzi - Skolas vadībai, skolotājiem, skolēniem un viņu vecākiem nav precīzu priekšstatu pat to, kādam jābūt multikulturālās izglītības mode-lim.
2. Skolēniem ir vajadzības iegūt multikulturālo izglītību. Es uzskatu, ka šo hipotēzi ne-drīkst uzskatīt 27,2% respondentu uzskata, ka multikulturālās mācības ir nepieciešamas, un aptuveni 30% neatbalsta multikulturālo mācību ieviešanu. Šis respondentu atbildes apstip-rina hipotēzi par multikulturālās izglītības nepieciešamību.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −1,70 €
Комплект работ Nr. 1355434
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация