Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:131818
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.10.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 38 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija   
  Annotation    5
  Ievads    5
1.  Pedagogu un psihologu teorētiskās atziņas par sensorās audzināšanas nozīmi 1,5-3 gadīgu bērnu attīstībā    7
2.  Bērnu sajūtu raksturojums    10
3.  1,5-3 gadu bērnu vecumposmu attīstības īpatnības un vajadzības    17
4.  Pašdarināto rotaļlietu nozīme bērna sensorās attīstības sekmēšanā    20
5.  Pašdarināto rotaļmateriālu praktiskā izpēte sensorās attīstības veicināšanā    26
5.1.  Pirmsskolas izglītības iestādi apmeklējušo bērnu vecāku viedoklis par pašdarināto rotaļmateriālu izmantošanu    26
5.2.  Pirmsskolas izglītības pedagogu viedoklis par pašdarināto rotaļmateriālu izmantošanu    32
5.3.  Pašdarinātu rotaļmateriālu praktiskā izpēte bērnu sensorās attīstības veicināšanai    39
  Secinājumi    44
  Literatūru saraksts    45
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Sensorā audzināšana ir bērna dzīves galvenā sastāvdaļa personības veidošanās procesā.
2. Agrās bērnības periods ir uzskatāms par veiksmīgu periodu bērna sensorajā attīstībā, jo šajā laikā bērns intensīvi iepazīst apkārtni, atdarinot pieaugušo rīcību un gūstot personīgo pieredzi.
3. Bērns apkārtējo pasauli iepazīst caur maņām, tāpēc pašdarinātam rotaļmateriālam ir liela nozīme bērna sensorajā attīstībā.
4. Rotaļa ir svarīga pirmsskolas izglītības procesa sastāvdaļa, jo tā veicina bērnu aktīvu darbību un sekmē bērna attīstības izaugsmi.
5. Ar pašdarināto rotaļmateriālu palīdzību bērns vingrina roku un pirkstu sīko muskulatūru, kas ir svarīga bērna valodas un runas attīstībā.
6. Rotaļās ar pašdarinātiem rotaļmateriāliem bērns apmierina savas vajadzības pēc fiziskās aktivitātes, pēc priekšmetu izzināšanas, saskarsmes, ar nosacījumu, ka rotaļmateriāls izraudzīts atbilstoši bērna personības attīstības pakāpei.
7. Rotaļa bērnu attīsta kopveselumā un ir viena no pārejas formām uz bērnu produktīvo darbību, kas ir svarīga bērna pašattīstības sekmēšanai.
8. Mērķtiecīgi izmantojot izveidotu pašdarināto rotaļmateriālu, bērnam darbošanās procesā uzkrājas sensorā pieredze.
9. Balstoties uz uzkrāto sensoro pieredzi, bērnam pilnveidojas un nostiprinās intelektuālā izaugsme - uztvere, atmiņa, domāšana, iztēle.
10. Izmantojamo materiālu klāsts ir pietiekami plašs, un no viena un tā paša materiāla var pagatavot dažādus bērnu attīstošus rotaļmateriālus, kas bērnam nodrošina iespēju mācīties.
11. Jo vairāk vecāki piedalīsies bērna rotaļās, veicinot bērna sensoro attīstību, jo mazāk būs bērni ar valodas traucējumiem.
12. Kā liecina pirmsskolas izglītības skolotāju aptaujas rezultāti, vairums pirmsskolas izglītības skolotājas savai grupai darina rotaļmateriālus, kas ir mērķtiecīgs un radošs darba process.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация