Дипломная
Гуманитарные науки
Педагогика
Pirmsskolas izglītības iestādes iespējas bērna sagatavoša...-
Pirmsskolas izglītības iestādes iespējas bērna sagatavošanai skolai
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
APZĪMĒJUMU SARAKSTS | 1 | |
IEVADS | 2 | |
1. | BĒRNA GATAVĪBA SKOLAI | 6 |
1.1. | Apskats no teorētiskā viedokļa | 6 |
1.2. | Pirmsskolas izglītības iestādes bērnu sagatavošanas skolai programma un tās īstenošana | 11 |
2. | PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDES IESPĒJAS BĒRNA SAGATAVOŠANAI SKOLAI | 22 |
2.1. | Pirmsskolas izglītības iestāde | 22 |
2.2. | Pirmsskolas izglītības iestādes nepieciešamais aprīkojums bērna sagatavošanai skolai | 23 |
2.3. | Pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskais kolektīvs un tā darbība, sagatavojot bērnus skolai | 28 |
3. | SKATĪJUMS UZ BĒRNU SAGATAVOTĪBU SKOLAI | 39 |
4. | FAKTORI, KURI TRAUCĒ VEIKSMĪGAI BĒRNU SAGATAVOŠANAI SKOLAI | 47 |
5. | BĒRNU GATAVĪBAS SKOLAI KRITĒRIJI | 53 |
SECINĀJUMI | 65 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI | 67 | |
PIELIKUMI | 69 | |
A PII nodarbību saraksta paraugs vecākā grupā | 70 | |
A PII nodarbību saraksta paraugs sagatavošanas grupā | 71 | |
B PII nodarbību saraksta paraugs | 72 | |
A PII dienas režīma paraugs sagatavošanas grupā | 73 | |
A PII dienas režīma paraugs vecākā grupā | 74 | |
B PII dienas režīma paraugs vecākā grupā | 75 | |
B PII dienas režīma paraugs vecākā grupā | 76 | |
C PII dienas režīma paraugs vecākās-sagatavošanas grupā | 77 | |
C PII dienas režīma paraugs vecākā grupā | 78 | |
Pārbaudes zīmējuma testa paraugs | 79 | |
Pārbaudes zīmējuma testa rezultātu paraugs | 87 | |
Grupas audzēkņu fiziskās attīstības vērtējuma paraugs | 89 | |
5-6 gadīgo bērnu attīstības kartes paraugs | 90 | |
6-7 gadīgo bērnu attīstības kartes paraugs | 92 | |
Bērna attīstības individuālās kartes paraugs | 94 | |
A skolas pirmsskolēna sagatavotības skolai paraugs | 97 | |
B skolas pamatprasmju pirmsskolēnam, uzsākot pamatizglītības apguvi paraugs | 100 | |
Aptaujas lapas paraugs | 103 | |
Eksperta vērtējuma paraugs | 105 |
Maģistra darbs “Pirmsskolas izglītības iestādes iespējas bērnu sagatavošanai skolai” ir izstrādāts studiju programmas “Izglītības zinātne” ietvaros Izglītības un cilvēka uzvedības virzienā.
Darba mērķis bija noskaidrot un apkopot pirmsskolas izglītības iestādes iespējas un to realizāciju bērnu sagatavošanā skolai. Šī mērķa sasniegšanai tika pētīta un analizēta zinātniskā literatūra par bērnu attīstību, audzināšanu un izglītošanu pirmsskolas vecuma posmā. Tika noskaidrotas piedāvātās iespējas bērnu sagatavošanai skolai pirmsskolas izglītības iestādēs, kā arī noskaidrots sākumskolas skolotāju viedoklis par bērnu sagatavotības skolai līmeni. Tika aplūkoti dažādi diagnosticēšanas veidi, kuri nosaka bērna gatavības skolai līmeni. Salīdzināti pirmsskolas izglītības iestādes un sākumskolas bērnu gatavības skolai kritēriji.
Darba nobeigumā tika izstrādāts priekšlikums par vienotiem bērnu pamatprasmju vērtēšanas kritērijiem, pabeidzot obligāto sagatavošanu skolai PII.
Lai izvērtētu pamatprasmju vērtēšanas kritērijus tika izmantota ekspertu vērtēšanas metode, kuras rezultātā darba autore nonāca pie secinājuma, ka vienoti pamatprasmju vērtēšanas kritēriji, pabeidzot obligāto sagatavošanu skolai PII ir nepieciešami. Pašreiz katrai pirmsskolas izglītības iestādei ir sava izglītības Programma, kura bieži vien tiek veidota uzsverot vienu no bērna pamatprasmju attīstības virzieniem.
Darbā apstiprinājās hipotēze, ka veiksmīgai bērnu sagatavošanai skolai ir nepieciešami vienoti bērnu gatavības skolai kritēriji, kuri būtu saskaņoti pirmsskolas izglītības iestādes un sākumskolas starpā.…
Īss ieskats pirmsskolas izglīt. iestādes darbā un iespējas bērnu sagatavošanai skolai. Ieteikumi un piedāvājumi.
- Mīklu uzdevumu izmantošanas iespējas skolēnu radošās domāšanas attīstīšanā sākumskolā
- Pirmsskolas izglītības iestādes iespējas bērna sagatavošanai skolai
- Sociālo prasmju veicināšanas iespējas 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Sociālo prasmju veicināšanas iespējas 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
Дипломная, академическая60
Оцененный! -
Mīklu uzdevumu izmantošanas iespējas skolēnu radošās domāšanas attīstīšanā sākumskolā
Дипломная, академическая63
Оцененный! -
Tēmas ’’Latvijas lielākās upes’’ apguve dabaszinībās 3.klasē
Дипломная, академическая65
Оцененный! -
Mīklas kā 5-6 gadus vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšanas un domāšanas attīstīšanas līdzeklis
Дипломная, академическая52
Оцененный! -
Kriptogrāfijas elementu apgūšana skolā
Дипломная, академическая85
Оцененный!