Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:182375
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.08.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 59 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Vadības stilu raksturojums izglītības vadības un pārvaldības literatūrā    8
1.1.  Pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja stilu būtība un raksturojums    8
1.2.  Vadības stili    9
1.3.  Vadītāja īpašību modeļi    16
1.4.  Vadītāja uzvedības matrica    21
1.5.  Vadības stila izvēles kritēriji    22
2.  Pedagogu radošās darbības veidošanas procesa atspoguļojums pedagoģiskajā un psiholoģiskajā literatūrā    25
2.1.  Kreativitātes jēdziena skaidrojums pedagoģiskajā un psiholoģiskajā literatūrā    25
2.2.  Kreativitāte un pedagoga personība pirmsskolas izglītības iestādē    31
3.  Pētījumi par pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja personības un vadības stila ietekmi uz skolotāju kreativitāti    38
3.1.  Pētījumi par vadības stiliem pirmsskolas izglītības iestādēs    39
3.2.  Pētījumi par pedagogu kreativitātes veicinošiem un kavējošiem faktoriem pirmsskolas izglītības iestādē    63
  Secinājumi    67
  Literatūras saraksts    70
  Pielikums    73
Фрагмент работы

Darba aktualitāti noteica pēdējo gadu pārmaiņas – demokrātiskas izglītības sistēmas veidošana.
Maģistra darbā ietverts plašs literatūras apskats par vadības stiliem un personības kreativitātes iezīmēm.
Maģistra darbs sastāv no trijām nodaļām, secinājumiem, literatūras saraksta un pielikumiem.
Pirmajā nodaļā analizēta teorētiskā literatūra par vadības procesu, par vadības stilu būtību un dots to raksturojums. Analizēti vadītāja īpašību modeļi un vadības stilu izvēles kritēriji pirmsskolas izglītības iestādē. Secinu, ka vadības stilu ietekmē daudzi apstākļi, kas ir saistīti ar vadītāja personību, vadāmo sociāli psiholoģiskām īpašībām un kolektīva psiholoģisko mikroklimatu. Vadības stila izvēli nosaka atkarībā no trim faktoriem:
No vadītāja iespējām;
No darbinieku iespējām;
No konkrētas situācijas.
Otrajā nodaļā pētīts kreativitātes jēdziens un kā pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs var veicināt skolotāju radošumu. Secinu, ka kreatīvo ideju attīstību galvenokārt ietekmē vide. Apstākļi, kādos pirmsskolas izglītības iestādes pedagogi strādā, var būtiski paaugstināt vai pazemināt viņu kreativitātes līmeni, tādēļ nepieciešams radīt iekšējo motivāciju uzturošus apstākļus, nepieciešams radīt labvēlīgu psiholoģisko klimatu kolektīvā.
Trešajā nodaļā pētīti un analizēti triju pirmsskolas izglītības iestāžu vadītāju vadības stili un to saistība ar pedagogu radošumu, analizēti pedagogu radošuma veicinošie un kavējošie faktori. Secinu, ka, ja pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs veicinās kolektīvā pozitīvu sadarbību gan starp pedagogiem, gan starp pedagogiem un vadību, sniegs pedagogiem palīdzību un atbalstīs viņus, motivēs viņus radošai darbībai, iesaistīs pedagoģiskā procesa plānošanā, lēmumu pieņemšanā un organizēšanā, tad skolotāju radošuma izpausmes būs iespējamas katrā pirmsskolas izglītības iestādē.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −42,96 €
Комплект работ Nr. 1169785
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация