Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:174060
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.09.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Annotation    4
  SATURS    5
  Ievads    7
1.  Teorētiskā daļa    12
1.1  Kas ir līdzīgs programmēšanas valodām C# un Java?    12
1.1.1.  Visi objekti ir references    12
1.1.2.  Drazu savākšana(garbage collection)    12
1.1.3.  C# un Java ir tipa-drošas(Type-safe) valodas    15
1.1.4.  Gan C#, gan Java ir “tīri” objektorientētas valodas    15
1.1.5.  Vienkārša mantošana    16
1.1.6.  Formāla izņēmumu apstrāde    18
1.1.7.  Iebūvēts unikoda atbalsts    23
1.2.  Kas ir atšķirīgs Java un C#?    24
1.2.1.  Formāla izņēmumu apstrāde    24
1.2.2.  Java Darbojās ar „jebkuru” operētājsistēmu    26
1.2.3.  C# ir sarežģītāka valoda, nekā Java    27
1.2.3.1.  C# un Java atslēgas vārdu salīdzinājums    27
1.2.3.2.  Ekvivalenti    27
1.2.3.3.  Tiek atbalstīts C#, bet netiek Java    32
1.2.3.4.  Tiek atbalstīts Java, bet nav C#    42
1.2.3.5.  Atslēgvārdu analīze    43
1.3.  Secinājumi    44
2.  Praktiskā daļa    46
2.1.  Programmu veidi    47
2.1.1.  Aritmētika    47
2.1.1.1.  32-bitu veselu skaitļu aritmētika    47
2.1.1.2.  64 – bitu veselu skaitļu aritmētika    47
2.1.1.3.  64 – bitu aritmētika skaitļiem ar peldošo komatu    48
2.1.1.4.  64 – bitu trigonometrija    48
2.1.2.  Ievade/izvade    48
2.1.3.  C# atslēgvārdu pārbaude    48
2.2.  Testu izstrāde    49
2.2.1.  Testu vides izvēle    49
2.3.  Rezultāti    50
2.3.1.  C# aritmētikas testu rezultāti    50
2.3.2.  Java testu rezultāti    51
2.3.2.1.  Java 1.5 aritmētikas testu rezultāti    51
2.3.2.2.  Java 1.4 aritmētikas testu rezultāti    51
2.3.2.3.  Java aritmētikas testu rezultāti .NET vidē    52
2.3.3.  C# atslēgvārdu testu rezultāti    53
2.3.3.1.  C# atslēgvārda as testa rezultāts    53
2.3.3.2.  Atslēgvārda as simulācijas Java valodā testa rezultāts    54
2.3.4.  Testu rezultātu salīdzinājums    54
2.3.4.1.  Aritmētikas testu rezultātu salīdzinājums    54
2.3.4.2.  C# atslēgvārda as testa rezultātu salīdzinājums    57
  Secinājumi un priekšlikumi    59
  Izmantotās literatūras saraksts    61
  Galvojums    62
  Pielikumi    64
Фрагмент работы

1.1 Kas ir līdzīgs programmēšanas valodām C# un Java?
Ievadā, pamatojot salīdzināmo valodu izvēli, jau tika minēts, ka no programmētāja viedokļa, abas valodas ir ļoti līdzīgas. Turpmākā paragrāfa laikā tiks aprakstīts, kas tieši abām šim valodām ir līdzīgs, vai vienāds.
1.1.1 Visi objekti ir references
References tipi ir ļoti līdzīgi rādītājiem(pointers) C++ valodā, īpaši uzstādot identifikatorus kādai jaunai klases instancei. Piekļūstot šīs references tipa īpašībām un metodēm, tiek lietots ‘.’ operators, kas ir līdzīgi, kā piekļūstot datu instancēm C++, kas izvietotas stekā(stack). Visas klases instances tiek izveidotas kaudzē(heap), izmantojot new operatoru, bet delete netiek pieļauts, jo abas valodas lieto savas atkritumu(garbage) savākšanas shēmas, kas tiks aprakstītas vēlāk.
Būtībā valodā C# pastāv arī iespēja lietotot rādītājus, taču tā skaitās „nedroša”(unsafe) programmēšana, tāpēc tas darbā netiks apskatīts.

1.1.2 Drazu savākšana(garbage collection)
Programmējot, ir jārūpējas ne vien par pašas programmas darboties spēju, bet arī par datora atmiņas kontroli. Izveidojot programmā kādu objektu, kas tiek glabāts datora atmiņā, vēlāk, kad objekts vairs nav nepieciešams, tas kļūst par atkritumu un no atmiņas ir jāizdzēš. Programmējot vecākās programmēšanas valodās (piemēram, C++) ļoti bieži gadās situācija, kad pēc new (izveido objektu) atslēgvārda lietošanas vēlāk tiek aizmirsts izsaukt delete (izdzēš objektu). Atmiņas kontrole ir problēma programmēšanas valodās, piemēram, C++. Jaunākās valodās tas tiek labots, un valodās tiek izveidota automātiska atkritumu savākšana, kas ļauj programmētājam neuztraukties par to, kas notiek pēc tam, kad objekts netiek vairs izmantots.
Gan C#, gan Java ir iebūvēta drazu savākšana. Tas nozīmē, ka var neuztraukties par to, ka tiks aizmirsta delete izsaukšana. Protams, ka nevienā valodā nevarēs tāpat no nekā uztaisīt izmatojamu objektu (valodā nevar iekļaut funkciju kas automātiski izveido objektu), taču, izmantojot operatoru new, to var darīt pietiekoši bieži, neuztraucoties par sekām. Nākamais piemērs parāda objekta izveidošana abās valodās:...

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация