Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:569975
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 63 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    7
1.  RADOŠUMA JĒDZIENA RAKSTUROJUMS IZGLĪTĪBĀ    9
1.1.  Radošuma jēdziens    9
1.2.  Radošuma jeb kreativitātes veicinošie faktori    13
2.  PEDAGOĢISKĀ DARBĪBA RADOŠUMA ATTĪSTĪBĀ MĀJTURĪBAS STUNDĀS    22
2.1.  Pedagoģiskā darbība mājturības stundās    23
2.2.  Mājturības priekšmeta raksturojums    28
3.  PUSAUDŽU RAKSTUROJUMS NO RADOŠUMA VIEDOKĻA    34
3.1.  Pusaudžu kognitīvās attīstības īpatnības    35
3.2.  Pašaktualizēšanās nozīme    37
4.  METODISKĀ DAĻA- ŠŪŠANAS METODIKA 8.KLASĒ    40
5.1.  Pedagoģiskās vides raksturojums    48
5.2.  Pētījuma metožu raksturojums    49
5.3.  Pētījuma rezultātu analīze    50
  SECINĀJUMI    67
  IETEIKUMI SKOLOTĀJIEM    68
  LITERATŪRAS SARAKSTS    69
Фрагмент работы

Veidojot mūsu valstī pilsonisku sabiedrību, vērība pievēršama ne vien ekonomiskajām pārmaiņām, bet arī Latvijas galvenajai bagātībai- tās cilvēkiem, viņu intelektuālā potenciāla, radošuma (kreativitātes) atraisīšanai un attīstīšanai.
Kreativitāte ir saistīta ar iedzimtību. Līdzīgi citām īpašībām, dažādiem indivīdiem tā piemīt dažādā pakāpē. Ja cilvēks ir radošs, viņš mēdz tāds būt visās savās izpausmēs- ne tikai savā profesionālajā, radošajā darbībā, bet arī dzīves stilā- ārējā veidolā, saskarsmē, mājas iekārtojumā u.c. (Bebre, 1987.).
Piekrītu Ļeva Vigotska (1999.) uzskatam, ka radošumu veicina mērķtiecīgi organizēta skolas garīgā atmosfēra, kas stimulē pievērsties radošai darbībai, tātad netieši- ar vides radīšanas starpniecību. Te arī nonākam pie fakta, ka skolēnu kreativitāti var rosināt viņu skolotāji.
Aizvien vairāk mūsdienu sabiedrībā ir dzirdami uzskati, ka ar katru paaudzi sastopamas arvien mazāk radošas personības. Pastāv uzskats, ka mūsdienās nav radošu bērnu, taču tā nebūt nav. Radošums mīt ikvienā no mums, tikai atliek tos mērķtiecīgi attīstīt un pilnveidot. Tas arī pamudināja autori pievērsties šim tematam un izpētīt to sīkāk, lai noskaidrotu, kas ietekmē pusaudžu radošumu.
Pētījuma objekts: Radošums mājturības stundās.
Pētījuma priekšmets: Pusaudžu radošuma attīstība mājturības stundās.
Mērķis: Pamatot pusaudžu radošuma attīstību mājturības stundās.
Hipotēze: Radošuma attīstību sekmē: skolotāja personība un profesionalitāte, skolotāja un skolēna savstarpējā mijiedarbība.
Pētījuma metodes:
1.zinātniskās literatūras analīze,
2.personīgās pieredzes refleksija,
3.netiešā novērošana,
4.anketēšana.
Uzdevumi:
1. studēt pieejamo speciālo psiholoģisko un speciālo literatūru pētāmās problēmas jomā,
2. raksturot radošumu mācību procesā,
3. analizēt pedagoģisko darbību pusaudžu radošuma attīstībā,
4. noskaidrot pusaudžu vecumposmu īpatnības no radošuma viedokļa,
5. veikt pētījumu un izveidot secinājumus par radošuma attīstību mājturības stundās 8. klasē Irlavas vidusskolā,
6. veidot ieteikumus skolotājiem.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация