Дипломная
Гуманитарные науки
Педагогика
Rīgas pilsētas Pļavnieku ģimnāzijas sabiedriskās attiecības-
Rīgas pilsētas Pļavnieku ģimnāzijas sabiedriskās attiecības
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Sabiedrisko attiecību teorētiskās nostādnes | 8 |
1.1. | Sabiedrisko attiecību būtība un nepieciešamība | 8 |
1.2. | Sabiedrisko attiecību modeļi | 16 |
1.3. | Iekšējo sabiedrisko attiecību metodes | 17 |
1.4. | Ārējo sabiedrisko attiecību metodes | 22 |
1.5. | Sabiedrisko attiecību mērķauditorijas | 25 |
1.6. | Sabiedrisko attiecību veidošana vispārējās izglītības iestādēs | 30 |
2. | Rīgas pilsētas Pļavnieku ģimnāzijas (RPPĢ) analīze | 33 |
2.1. | RPPĢ vispārējs raksturojums | 33 |
2.2. | RPPĢ SVID analīze | 39 |
3. | Rīgas pilsētas Pļavnieku ģimnāzijas sabiedrisko attiecību izvērtējums | 53 |
3.1. | RPPĢ iekšējo sabiedrisko attiecību raksturojums un analīze | 53 |
3.2. | RPPĢ ārējo sabiedrisko attiecību raksturojums un analīze | 58 |
4. | Rīgas pilsētas Pļavnieku ģimnāzijas iespējamais sabiedrisko attiecību modelis | 64 |
Secinājumi un priekšlikumi | 72 | |
Saīsinājumu paskaidrojums | 74 | |
Avotu un izmantotās literatūras saraksts | 75 | |
Anotācija | 78 | |
Pielikumi | 80 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Veicot pētījumu, maģistra darba autore ir nonākusi pie sekojošiem secinajumiem:
1. Izanalizējot teorētisko literatūru, maģistra darba autore secina, ka sabiedriskās attiecības ir viena no vadīšanas funkcijām, kur notiek sistemātisks, plānveida darbs ar informāciju, kas nodrošina komunikāciju visos vadīšanas līmeņos un veido viedokļus, attieksmes un savstarpēju sapratni.
2. Sabiedrisko attiecību darbs vispārējās izglītības iestādēs tiek minimāli praktizēts, nelietojot terminu „sabiedriskās attiecības”.
3. Rīgas pilsētas Pļvanieku ģimnāzija tika veidota kā Pļavnieku mikrorajona izglītības, kultūras, sporta un veselības centrs ar mērķi veicināt sabiedrības veselību, bet pašreiz šis mērķis ir formāls, tas netiek īstenots.
4. RPPĢ pēdējo gadu laikā nav veidojusi mērķtiecīgus prezentācijas un reklāmas pasākumus skolēnu piesaistīšanai, rezultātā 1/3 vietas skolā netiek nokomplektētas.
5. RPPĢ ir daudz stipro pušu un iespējas tās realizēt, taču nav vienotas sistēmas un pārskatāmības skolas darbā. Lai nepilnības labotu, nepieciešams vienots komandas darbs, kas balstīts uz informācijas vienmērīgu un sistemātisku plūsmu.
6. RPPĢ neizmanto tik ietilpīgo un salīdzinoši nedārgo e-vidi, mājas lapa ir izveidota, taču nefunkcionē, jo nav atbildīgās personas.
7. Izveidojot sabiedrisko attiecību modeli, RPPĢ atklājās daudz neizmantoti komunikācijas līdzekļi, kā, piemēram, mājas lapa un e-pasti, semināri un konferences, Rokasgrāmatas, biļeteni, prezentācijas, Atvērto durvju dienas.
Līdz ar to var uzskatīt, ka darba sākumā izvirzītā hipotēze ir pierādīta.
Maģistra darba autores priekšlikumi:
1. Rast iespēju un ieguldīt darbu RPPĢ, lai stiprās puses izmantotu un mazinātu vājo pušu un ārējo faktoru draudus, un nostabilizētos konkurences apstākļos.
2. Rast iespēju un resursus sabiedrisko attiecību veidošanai ar svarīgām merķauditorijām, kā iekšējām, tā ārējām.
3. Izstrādāt stratēģiju un izveidot taktisku plānu par veselību veicinoša projekta iedzīvināšanu RPPĢ. Piemēram, sākt ar konferenci par veselību veicinošu dzīvesveidu.
4. Izstrādāt „Rīgas pilsētas Pļavnieku ģimnāzijas tēla veidošanas koncepciju”.
5. Izveidot RPPĢ prezentācijas materiālu Atvērto durvju dienām ģimnāzijā, kā arī reklāmas materiālu izplatīšanai tajās pamatskolās, kurām ģimnāzija varētu būt pēctecīga.
6. Rast iespēju izveidot un izmēģināt interaktīvu reklāmas kampaņu par RPPĢ sniegtām iespējām.
…
Pētījuma mērķis- izpētīt un novērtēt RPPĢ darbu iekšējo un ārējo sabiedrisko attiecību veidošanā un izveidot iespējamo skolas sabiedrisko attiecību modeli. Maģistra darbs izstrādāts, ali izvērtētu sabiedrisko attiecību lielo nozīmi un nepieciešamību šodienas pārmaiņu laika dinamikā. Tam ir 4 daļas: 1. Sabiedrisko attiecību vispārējs raksturojums. 2. RPPĢ analīze 3. RPPĢ sabiedrisko attiecību izvērtējums 4. Izstrādāts RPPĢ sabiedrisko attiecību modelis.
- Mācību motivācija
- Pozitīvas attieksmes veidošana dabaszinību stundās jaunāko klašu skolēniem
- Rīgas pilsētas Pļavnieku ģimnāzijas sabiedriskās attiecības
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Pozitīvas attieksmes veidošana dabaszinību stundās jaunāko klašu skolēniem
Дипломная для университета47
Оцененный! -
Mācību motivācija
Дипломная для университета63
-
Rokdarbu iespējas bērna sensorikas attīstībā 3 – 4 gadus veciem bērniem
Дипломная для университета80
Оцененный! -
Rotaļa kā estētiskās audzināšanas līdzeklis
Дипломная для университета53
-
Rotaļu darbības attīstība, izmantojot zīmju valodu apmācības procesā
Дипломная для университета57
Оцененный!