Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:312635
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 42 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Skaitīšana un skaita jēdzienu apguve 4-5 gadus veciem bērniem    6
1.1.  4-5 gadus vecu bērnu attīstības īpatnības    6
1.2.  Skaitīšanas un skaita jēdziena apguves praktiskie paņēmieni 4-5 gadus veciem bērniem    9
1.3.  Rotaļas izmantošana skaitīšanas un skaita jēdzienu apguvē    14
2.  Rotaļas skaitīšanas un skaita jēdzienu apguvei    18
2.1.  Pirmā nedēļa: skaitļu 1, 2, 3 apgūšana un skaitīšana līdz 3    19
2.2.  Otrā nedēļa: skaitļu 4, 5, 6 apgūšana un skaitīšana līdz 6    30
3.  Pētījums par 4-5 gadus veciem bērniem    38
3.1.  Pētījuma metožu apraksts    38
3.2.  Pētījuma dati, to apstrāde un rezultātu analīze    40
  Secinājumi    48
  Izmantotās literatūras saraksts    51
Фрагмент работы

Ievads

4 - 5 gadus veciem bērniem elementāro matemātisko priekšstatu veidošanai jāatvēl svarīga vieta mācību procesā. Tas ir saistīts ar vairākiem iemesliem:
informācijas daudzums;
vēlme mācību procesu padarīt interesantāku;
vecāku vēlme pēc iespējas ātrāk iemācīt bērniem prasmi skaitīt un risināt uzdevumus.
Tas savukārt nozīmē, ka galvenais mērķis ir izaudzināt bērnus, kuri prot:
loģiski domāt;
labi orientēties apkārtējā vidē;
pareizi novērtēt dažādas situācijas ar kurām sastopas dzīvē.
pieņemt patstāvīgus lēmumus.
Pētījuma tēma ‘Rotaļas elementi 4 - 5 gadus vecu bērnu skaitīšana un skaita jēdzienu apguvē’ izvēlēta, lai pētījumā teorētiski izpētītu rotaļas pielietojuma iespēju 4 - 5 gadus vecu bērnu skaitīšana un skaita jēdzienu apguvē un praktiski aprobētu izstrādātās un apkopotās didaktiskās rotaļas.
Bakalaura darba teorētiskā analīze pamatojas uz tam pedagogu un psihologu atziņām, kā Pučure I., Svence G., Belošistaja A.
Pētījuma jautājums: kā 4 - 5 gadus vecu bērnu skaita un skaitīšanas jēdzienu apguvi ietekmē rotaļa?
Pētījuma mērķis: izpētīt pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpatnības un rotaļu izmantošanas iespējas skaitīšanas un skaita jēdzienu apguvē.
Pētījuma uzdevumi:
1.Analizēt psiholoģisko un pedagoģisko literatūru par bērnu attīstības īpatnībām.
2.Aplūkot rotaļas pielietojuma iespēju skaita un skaitīšanas jēdzienu apgūšanai.
3.Izstrādāt un apkopot rotaļas skaita un skaitīšanas jēdzienu apgūšanai.
4.Veikt pētījumu par rotaļu izmantošanas iespējām skaitīšanas un skaita jēdzienu apguvē.
Pētījuma bāze: Daugavpils 18. pirmskolas izglītības iestāde, 4 - 5 gadus vecie bērni, 10 studiju programmas pirmsskolnieku skolotājas 4. studiju gada studējošo anketēšana.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1361700
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация