Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:659527
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.01.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 33 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    8
1.  Korporatīvās struktūras pilnveidošana transnacionālo korporāciju apvienošanās procesā    10
1.1.  Organizācijas kultūras iekšējās SA un to veiksmīga realizēšana    12
1.2.  Starptautisko korporāciju pozīcijas darba tirgū, to politikas priekšrocības un trūkumi    14
1.3.  Informācijas aprites problēmas starptautiskās organizācijās    16
2.  Sabiedriskās attiecības uzņēmējdarbībā    22
2.1.  Faktori, kas nosaka sabiedrisko attiecību nepieciešamību    23
2.2.  Sabiedrisko attiecību kompetence un zināšanas    26
3.  Organizācijas kultūra un sociālā atbildība    29
3.1.  Organizācijas ētikas politika un darbinieku uzvedības kodekss    32
3.2.  Starpkulturālās attiecības korporāciju apvienošanās procesā    37
4.  Sabiedrisko attiecību veidošanas etapi    43
4.1.  Sabiedrisko attiecību problēmas noteikšana    45
4.2.  Sabiedrisko attiecību plāna izstrāde    46
4.3.  Plāna realizēšana – komunikācija    47
5.  Uzņēmumu apraksts    48
6.  Pētījuma apraksts un rezultātu apkopojums    51
7.  Sabiedrisko attiecību programmas izstrāde    69
  Secinājumi    79
  Rekomendācijas    80
  Izmantotās literatūras saraksts    81
  Pielikumi    83
Фрагмент работы

Organizācijas korporatīvā kultūra pauž attieksmi pret saviem darbiniekiem un darbinieku attieksmi pret uzņēmumu un klientiem. Svarīga ir ētikas un morāles principu klasifikācija un ievērošana, uzņēmuma pieņemto tradīciju uzturēšana, kā arī sociālā, biznesa un politiskā atbildība.
Organizācijas vērtības, bieži tiek paustas kā uzvedība, kura ir pieprasīta un apbalvota. Piemēram, dažas investīciju bankas 80-to gadu sākumā veicināja individuālu iniciatīvu (pret komandas darbu), bet tagad tās atbalsta tieši komandas darba principus.
Mūsdienās reti kuru uzņēmēju nepieciešams pārliecināt, ka biznesa galvenā vērtība ir personāls. Kā arī – ka informācijas deficīts kompānijā ir līdzvērtīgs vitamīnu trūkumam cilvēka organismā.
Kad beidzas iekšējie resursi, kompānija sāk sairt. Rodas intrigas, baumas un labākā personāla “aizplūšana”. Veiksmīgi organizētas iekšējās sabiedriskās attiecības (SA) palīdz uzlabot korporatīvās attiecības, savlaicīgu informācijas apriti, pozitīvu kompānijas tēlu, tādējādi tiek paaugstināta darbinieku lojalitāte un uzticamība.
Korporatīvo SA galvenais uzdevums ir divu informācijas plūsmu nodrošināšana – “no augšas” un “no lejas”. Informācijai, kas nāk no kompānijas pirmajām personām, jābūt sistemātiskai un jānonāk līdz katram darbiniekam. Viņiem ir nepieciešamība “just vadītāju”, zināt kompānijas rezultātus un mērķus, pat jebkuru baumu pamatotību. Ne mazāk svarīga ir arī pretējā plūsma – no personāla uz vadītāju. Noskaņojums, domas, lēmumi, vērtējumi, attiecības, iespējamie priekšlikumi, lai panāktu uzlabojumus. „Kompānijas vadībai ir ļoti svarīgi zināt, ko jūt un kā jūtas darbinieki. Ja uzņēmuma vadība neatbalsta informācijas plūsmas nodrošināšanu, tad informācija kļūst stihiska”1.
Daudzas kompānijas ar iekšējo SA izprot korporatīvā medija radīšanu. Jā, šis ir ļoti svarīgs instruments attiecību veidošanā ar iekšējo auditoriju, taču tas ir tikai viens no instrumentiem.
Reāli strādājošas iekšējās SA ir komplekss darbs. Tā galvenais uzdevums ir atbilst mērķiem, kurus kompānija vēlas sasniegt, izstrādājot savstarpējās saskarsmes sistēmu ar saviem darbiniekiem. Iekšējo SA svarīgākais uzdevums ir paaugstināt darbinieku lojalitāti un motivāciju, tātad darbinieku darbības efektivitāti. Pozitīva kompānijas tēla radīšana darbinieku vidū būtiski ietekmē kompānijas ārējo tēlu, jo darbinieki ir viens no informācijas kanāliem uz ārējo pasauli.
Pēdējo desmitu gadu laikā Amerikas korporāciju videi raksturīga štatu samazināšana un uzņēmumu apvienošanās. Lai spētu sacensties ar ārvalstu konkurentiem, ASV uzņēmēji meklēja iespējas samazināt pieskaitāmās izmaksas un produkcijas pašizmaksu, un tā rezultātā miljoniem strādnieku zaudēja darbu. Dažas uzņēmējsabiedrību apvienošanās bija tik plašas un tik neiedomājamas, ka, pirms supergigantisko apvienību juridiskās noformēšanas, vajadzēja veikt izmaiņas likumdošanā.2
Daudzi uzskatīja, ka megasabiedrību radīšana ir apsveicama parādība, jo tādējādi izveidojās “sinerģijas, kas dod labumu visiem, to skaitā patērētājiem, kuri iegūs lielākas ērtības, brīvāku pieeju, konkurējošas cenas un vairāk pakalpojumu”.
Tuvojoties jaunajai tūkstošgadei, uzņēmumu apmēri nebūt nebija vienīgā korporāciju vadītāju un darbinieku problēma. Korporācijas joprojām pūlējās sabalansēt efektīvu uzņēmējdarbību ar vides aizsardzības un sociālās atbildības pienākumiem, kā arī akcionāru prasības ar sabiedrības interesēm3.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация