Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:915575
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.06.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Skolas un ģimenes sadarbības jēdziena skaidrojums    5
2.  Skolas un ģimenes audzināšanas problēmas vēsturiskajā skatījumā    7
2.1.  Audzināšanas problēmas Latviešu pedagogu un psihologu skatījumā    7
2.2.  Audzināšanas problēmas ārzemju pedagogu un psihologu skatījumā    9
3.  Skolas un ģimenes sadarbības formas    12
3.1.  Skolas un ģimenes sadarbības formu sistēma    12
3.2.  Skolas un ģimenes sadarbības formu saturs    14
3.2.1.  Individuālās sadarbības formas    15
3.2.2.  Grupālās sadarbības formas    21
3.2.3.  Frontālās sadarbības formas    24
4.  Skolas un ģimenes sadarbības pamatprincipi    29
4.1.  Skolas un ģimenes sadarbība    29
4.2.  Klases audzinātāja un ģimenes sadarbība    31
4.3.  Skolotāja un ģimenes sadarbības pamatprincipi    32
5.  Vecāku loma ģimenē    34
6.  Pētījuma rezultāti    37
  Secinājumi    46
  Izmantotā literatūra    48
  Anotācija    50
  Pielikums    51
Фрагмент работы

Veiksmīga skolēna personības attīstība lielā mērā atkarīga ne tikai no vecāku darba mājās un augsti kvalificētu pedagogu darba izglītības iestādē, bet arī no abu pušu (skolas un ģimenes) sadarbības, spēku apvienošanas kopīgā mērķa labā – vispusīgi attīstīta, laimīga, sabiedrībai noderīga cilvēka izveidošana.
V. Ļubkina un A. Grudule atzīst, ka bērna pirmā skola ir ģimene. Skolai svarīgi turpināt ģimenē iesākto bērna personības veidošanas procesu, nevis lauzt tur izveidojušos, sabiedrībā pieņemtajām uzvedības normām neatbilstošo stereotipu. Audzināšanai ģimenē un skolā jābūt saskaņotai [15 – 27].
Mūsdienās tēma ‘Skolas un ģimenes sadarbība’’ kļūst aizvien aktuālāka, jo nekad agrāk nav pievērsta tik liela uzmanība skolas un ģimenes sadarbības pozitīvajai ietekmei uz mācību procesu, skolēna personības attīstību un visa atbildība par produktīvu pedagoģisko procesu vairs negulstas tikai uz pedagogu pleciem.
Pētnieciskajā darbā izmantotas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku teorijas: I. Plotnieks, A. Baldiņš, A. Raževa, V. Pisarenko, J. Pisarenko u.c.
Pētījuma objekts: skolas un ģimenes sadarbība pedagoģiskajā procesā.
Pētījuma priekšmets: skolas un ģimenes sadarbības formas.
Pētījuma metodes: darbs ar literatūru: literatūras izpēte, analīze, salīdzināšana, sistematizēšana, anketēšana.
Pētījuma mērķis: skolas un ģimenes sadarbības formu izpēte.
Hipotēze: Pareiza un optimāla skolas un ģimenes sadarbība veicina sekmīgu skolēnu iesaistīšanos mācību un audzināšanas procesā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация