Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:657551
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.01.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 28 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    5
  Summary    6
  Ievads    7
1.  Tūrisma veidi, infrastruktūra un produkts    8
1.1.  Sezonalitāte tūrismā un tūrisma veidi    10
1.2.  Tūrisma industrija, infrastruktūra un kvalitāte    10
1.3.  Tūrisma produkts un tā autentiskums    10
2.  Produkta izveide, izstrādes stratēģija    13
2.1.  Ideju izvirzīšana un apspriešana    13
2.2.  Produkta koncepcijas izstrāde un testēšana, mārketinga stratēģija    15
2.3.  Produkta ražošanas un pārdošanas iespēju analīze, produkta izstrāde    15
2.4.  Tirgus testēšana un produkta virzīšana tirgū    16
2.5.  Sadarbība kopīga produkta un galamērķa radīšanai    16
2.6.  Sadarbība konkurences apstākļos, iesaistīto lomas, konkurences izpratne    17
3.  Tūrisma nozares raksturojums Siguldā    21
3.1.  Siguldas apraksts    21
3.2.  Siguldas infrastruktūra un resursi    21
3.3.  Tūrisma statistikas rādītāji Siguldā 2009. – 2010.    24
3.4.  Sezonalitāte Siguldā    27
4.  SIA „Impresso” kompleksie piedāvājumi    20
4.1.  Produktu veidošana un komplekso pakalpojumu attīstīšana sadarbībā ar Impresso    28
4.2.  Impresso sadarbība ar citiem uzņēmumiem, pēc nozīmes pakāpēm    32
  Nobeigums    37
  Izmantoto avotu saraksts    39
  Pielikums    42
Фрагмент работы

Kopsavilkums
Gada projekts „Sadarbība starp uzņēmējiem kopīgu produktu radīšanai – Impresso piemērs”.
Latvijā ir vajadzīgi jauni un autentiski individuālie un kompleksie tūrisma piedāvājumi. Ir dažādi un ļoti izplatīti kompleksie pakalpojumi dažādās tūrisma jomās, bet ekskursijas ar elektromobīļiem Latvijā ir inovācija un tas paver iespēju autentiskiem kompleksajiem piedāvājumiem un sadarbības iespējām. Par pamatu projektam tika ņemta „Impresso” darbība Siguldā.
Gada projekta mērķis ir izpētīt, kādi soļi ir jāveic radot jaunus produktus, un izanalizēt kāds ir esošais "Impresso" komplekso piedāvājumu klāsts.
Gada projekts „Sadarbība starp uzņēmējiem kopīgu produktu radīšanai – Impresso piemērs” sastāv no darba kopsavilkuma latviešu un angļu valodās, četrām nodaļām ar vairākām apakšnodaļām, darba nobeiguma ar secinājumiem un priekšlikumiem un izmantoto avotu saraksta.
Pirmā nodaļa: Šajā nodaļā autora galvenais uzdevums bija noskaidrot, kas ir tūrisms no teorētiskajiem aspektiem, izmantojot literatūru un globālo tīmekli. Šajā nodaļā autors iepazinās ar to kā tūrisms ir radies, par tūrisma pamatnostādņu izveidošanos Latvijā, par sezonalitāti, tūrisma produktu un industrijas pazīmēm tūrismā.
Otrā nodaļa: Šajā nodaļā autors raksturo ar tūrisma nozari Siguldā, finansējumu, tūrisma pārvaldi un politiku, tika padziļināti izpētīta tūrisma statistika Siguldā, tika apgūti perspektīvie Latvijas tūrisma piedāvājuma veidi un izzināta esošā tūrisma infrastruktūra.
Trešā nodaļa: Šajā nodaļā autora mērķis ir noskaidrot, kādas darbības ir jāveic secībā, lai izveidotu produktu, no pirmās idejas, līdz ieviešanai kā gatavu produktu. Tika izpētīta arī teorija par konkurenci.
Ceturtā nodaļa: Šajā nodaļā autors veica interviju ar SIA „Impresso” direktori Inesi Būdu, kā arī veica šī uzņēmuma aktuālā kompleksā pakalpojuma vispārēju analīzi.
Šāds temats tika izvēlēts tādēļ, ka Latvijā trūkst autentiska – unikāla, oriģināla un inovatīva kompleksā piedāvājuma, un pašam darba autoram kā „Impresso” darbiniekam bija interese iepazīties sīkāk ar produktu izveidi un ieviešanu. Informācijas avoti sastāvēja no interneta resursiem, kā arī tūrisma un mārketinga literatūras.

Gada projekta „ Sadarbība starp uzņēmējiem kopīgu produktu radīšanai – Impresso piemērs” mērķis ir izpildīts. Pēc autora domām informācijas avoti labi atspoguļoja to kā būtu jāveic produkta radīšana, kā arī intervija un produktu analīze ļāva secināt, kā tas notiek un strādā realitātē.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −1,70 €
Комплект работ Nr. 1363546
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация