Дипломная
Предпринимательство и право
Туризм
Sadarbība starp uzņēmējiem kopīgu tūrisma produktu radīša...2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 5 | |
Summary | 6 | |
Ievads | 7 | |
1. | Tūrisma veidi, infrastruktūra un produkts | 8 |
1.1. | Sezonalitāte tūrismā un tūrisma veidi | 10 |
1.2. | Tūrisma industrija, infrastruktūra un kvalitāte | 10 |
1.3. | Tūrisma produkts un tā autentiskums | 10 |
2. | Produkta izveide, izstrādes stratēģija | 13 |
2.1. | Ideju izvirzīšana un apspriešana | 13 |
2.2. | Produkta koncepcijas izstrāde un testēšana, mārketinga stratēģija | 15 |
2.3. | Produkta ražošanas un pārdošanas iespēju analīze, produkta izstrāde | 15 |
2.4. | Tirgus testēšana un produkta virzīšana tirgū | 16 |
2.5. | Sadarbība kopīga produkta un galamērķa radīšanai | 16 |
2.6. | Sadarbība konkurences apstākļos, iesaistīto lomas, konkurences izpratne | 17 |
3. | Tūrisma nozares raksturojums Siguldā | 21 |
3.1. | Siguldas apraksts | 21 |
3.2. | Siguldas infrastruktūra un resursi | 21 |
3.3. | Tūrisma statistikas rādītāji Siguldā 2009. – 2010. | 24 |
3.4. | Sezonalitāte Siguldā | 27 |
4. | SIA „Impresso” kompleksie piedāvājumi | 20 |
4.1. | Produktu veidošana un komplekso pakalpojumu attīstīšana sadarbībā ar Impresso | 28 |
4.2. | Impresso sadarbība ar citiem uzņēmumiem, pēc nozīmes pakāpēm | 32 |
Nobeigums | 37 | |
Izmantoto avotu saraksts | 39 | |
Pielikums | 42 |
Kopsavilkums
Gada projekts „Sadarbība starp uzņēmējiem kopīgu produktu radīšanai – Impresso piemērs”.
Latvijā ir vajadzīgi jauni un autentiski individuālie un kompleksie tūrisma piedāvājumi. Ir dažādi un ļoti izplatīti kompleksie pakalpojumi dažādās tūrisma jomās, bet ekskursijas ar elektromobīļiem Latvijā ir inovācija un tas paver iespēju autentiskiem kompleksajiem piedāvājumiem un sadarbības iespējām. Par pamatu projektam tika ņemta „Impresso” darbība Siguldā.
Gada projekta mērķis ir izpētīt, kādi soļi ir jāveic radot jaunus produktus, un izanalizēt kāds ir esošais "Impresso" komplekso piedāvājumu klāsts.
Gada projekts „Sadarbība starp uzņēmējiem kopīgu produktu radīšanai – Impresso piemērs” sastāv no darba kopsavilkuma latviešu un angļu valodās, četrām nodaļām ar vairākām apakšnodaļām, darba nobeiguma ar secinājumiem un priekšlikumiem un izmantoto avotu saraksta.
Pirmā nodaļa: Šajā nodaļā autora galvenais uzdevums bija noskaidrot, kas ir tūrisms no teorētiskajiem aspektiem, izmantojot literatūru un globālo tīmekli. Šajā nodaļā autors iepazinās ar to kā tūrisms ir radies, par tūrisma pamatnostādņu izveidošanos Latvijā, par sezonalitāti, tūrisma produktu un industrijas pazīmēm tūrismā.
Otrā nodaļa: Šajā nodaļā autors raksturo ar tūrisma nozari Siguldā, finansējumu, tūrisma pārvaldi un politiku, tika padziļināti izpētīta tūrisma statistika Siguldā, tika apgūti perspektīvie Latvijas tūrisma piedāvājuma veidi un izzināta esošā tūrisma infrastruktūra.
Trešā nodaļa: Šajā nodaļā autora mērķis ir noskaidrot, kādas darbības ir jāveic secībā, lai izveidotu produktu, no pirmās idejas, līdz ieviešanai kā gatavu produktu. Tika izpētīta arī teorija par konkurenci.
Ceturtā nodaļa: Šajā nodaļā autors veica interviju ar SIA „Impresso” direktori Inesi Būdu, kā arī veica šī uzņēmuma aktuālā kompleksā pakalpojuma vispārēju analīzi.
Šāds temats tika izvēlēts tādēļ, ka Latvijā trūkst autentiska – unikāla, oriģināla un inovatīva kompleksā piedāvājuma, un pašam darba autoram kā „Impresso” darbiniekam bija interese iepazīties sīkāk ar produktu izveidi un ieviešanu. Informācijas avoti sastāvēja no interneta resursiem, kā arī tūrisma un mārketinga literatūras.
Gada projekta „ Sadarbība starp uzņēmējiem kopīgu produktu radīšanai – Impresso piemērs” mērķis ir izpildīts. Pēc autora domām informācijas avoti labi atspoguļoja to kā būtu jāveic produkta radīšana, kā arī intervija un produktu analīze ļāva secināt, kā tas notiek un strādā realitātē.
…
Latvijā ir vajadzīgi jauni un autentiski individuālie un kompleksie tūrisma piedāvājumi kas tādējādi attīstītu un pilnveidotu Lavijas tūrisma vidi, kā arī padarītu Latviju un tās reģionus par pievilcīgiem galamērķiem. Viens no darba mērķiem ir izpētīt šādas sadarbības iespējas un izrietošos tūrisma produktus, iepazīties ar to, kā teorētiski šādi tūrisma piedāvājumi tiek radīti un novērtēt šādu produktu popularitāti un noderību Latvijas tūrisma piedāvājuma kontekstā. Šāds temats izvēlēts tādēļ, ka pēc nozares lietpratēju domām Latvijai ir autentisku - unikālu, oriģinālu un inovatīvu komplekso piedāvājumu trūkums un/vai vienveidība.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Daugavpils tūrisma resursu analīze un jauna (iespējama) tūrisma produkta piedāvājums
- Sadarbība starp uzņēmējiem kopīgu tūrisma produktu radīšanai - "Impresso" piemērs
- Tūrisma ietekme tūrisma rajonos. Tūrisma ietekme uz sabiedrību Francijā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Cenu politika un tās nozīme Latvijas tūrisma uzņēmumos
Дипломная для университета99
-
Lauku tūrisma attīstība Latvijā
Дипломная для университета63
-
SIA "Ceplīši" vieta Latvijas tūrisma tirgū, konkurence un attīstības stratēģija
Дипломная для университета62
Оцененный! -
Kvalitātes vadība lauku tūrisma uzņēmumos
Дипломная для университета104
Оцененный! -
Pašvaldības loma tūrisma attīstībā Jelgavā
Дипломная для университета72
Оцененный!