Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:821355
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.08.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Teorētiskā daļa   
1.1.  5 - 7 gadus vecu bērnu vispārīgs raksturojums   
1.2.  Pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās attīstības īpatnības   
1.3.  Bērna gatavība skolai   
2.  Metodiskā daļa   
2.1.  Rotaļa un tās nozīme bērnu emocionālajā attīstībā   
2.2.  Ieteikumi skolotājiem un vecākiem   
2.3.  Rotaļu komplekss emocionālās attīstības veicināšanai   
3.  Pētījums par 6.-gadīgu bērnu emocionālo gatavību skolai   
3.1.  Pētījuma organizācija un metode   
3.2.  Iegūto rezultātu analīze un interpretācija   
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Sagatavošanās process skolai sākas ar bērna dzīves pirmo dienu un ilgst tik ilgi, kamēr bērns priecīgs, draudzīgs, pārliecināts par savām prasmēm un zināt gribošs ieiet pa skolas durvīm. Pirmsskolas izglītības iestādē rotaļai ir jābūt bērna pamatdarbībai. Pedagoģiskajā procesā bērns apgūst apkārtējo pasauli, uzvedību tajā, veido attieksmi pret to un sākotnēju vērtību izpratni.
6 gadu vecumā bērns turpina attīstīt savu emocionālo pasauli. Lai bērnam tas notiktu veiksmīgāk, pedagoģiskajā procesā vairāk būtu jāiekļauj rotaļas, aktivitātes, spēles, kas uzlabo un veicina emocionālo attīstību. Tas tādēļ, ka ja bērns būs emocionāli labi attīstīts, tad arī skolai viņš būs emocionāli gatavs.
Rotaļa izskauž negatīvas emocijas – to vietā stājas apmierinājums. Rotaļājoties bērns izjūt pārdzīvojumus, kas liek aizmirst raizes un bēdas, trūkumus un nepilnības, un bērns sāk justies līdzvērtīgs citiem. Lai bērns iegūtu pieredzi ir nepieciešamas gan pozitīvas, gan negatīvas emocijas. Emocijās bērns izpauž tādas jūtas kā prieku, bailes, patiku, nepatiku, pārsteigumu, uztraukumu. Tas viss atspoguļojas bērnu uzvedībā, žestos, mīmikā un valodā.
Rotaļu laikā grupā ir jārada tāda atmosfēra, kurā bērns var justies fiziski, garīgi un emocionāli drošs. Grupas vide ir jāpakļauj bērnu vajadzībām. Rotaļas ir jāorganizē tā, lai bērns gribētu spēlēties vēl un vēl. Skolotājam jānodrošina bērnam vajadzīgo saskarsmi, pieņemot bērnu tādu, kāds viņš ir – atzīstot viņa ES, bērnā akcentējot visu pozitīvo. Skolotājam ir jāpieņem bērna viedoklis, jārēķinās ar to. Ļoti svarīga nianse rotaļu laikā ir tāda, ka bērnam ir jājūt, ka viņu mīl un ciena, uzticas viņam, atzīst viņa individualitāti. Skolotājam ir jāiedziļinās notiekošajā, jārada labvēlīga atmosfēra, nedrīkst bērnu pazemot, jācildina bērns, jāsadarbojas ar bērnu, jāvēro bērnu savstarpējās attiecības. Skolotājam ir jāuzņemas liela atbildība rotaļu laikā, lai varētu sasniegt vēlamo – veicināt bērnu emocionālo attīstību. Vadot rotaļnodarbības skolotājam jāievēro attiecīgā vecumposma bērna attīstības īpatnības.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −1,70 €
Комплект работ Nr. 1355709
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация