Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:543901
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.09.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 32 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Анотация    3
  Annotation    4
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma vides būtība    8
1.1.  Iekšējā vide    8
1.2.  Ārējā vide    16
2.  Uzņēmums SIA „DC Krasts”    24
3.  Uzņēmuma SIA “DC Krasts” iekšējās vides analīze    29
4.  Uzņēmumu SIA “DC Krasts” ietekmējošās ārējās vides analīze    37
5.  Uzņēmuma SIA „DC Krasts” attīstības iespējas    46
  Secinājumi un priekšlikumi    52
  Izmantotās literatūras saraksts    55
Фрагмент работы

1. Uzņēmuma vides būtība
Jebkuru uzņēmumu ieskauj uzņēmējdarbības vide, ko sauc par ārējo vidi. Ta iedalās tieši ietekmējoša un netieši ietekmējošā vidē. Tiesi ietekmējošas vides faktori uzņemumu ietekmē ikdienas darba organizācijā, taču netieši ietekmejošās vides faktoru ietekme uzņēmumā ir vājāka un iedarbojas ar noilgumu, ne uzreiz. Lietderīgi ir nepārtraukti sekot līdzi darbības vides izmaiņām un pielāgoties tām, vai arī censties mainīt vides faktorus par labu svai komercdarbībai.
1.1. Iekšējā vide
Iekšējā vide (mikrovide) – ir uzņēmuma mikrovide, kurā notiek konkrētu uzņēmējdarbības lēmumu pieņemšana, tā tiek raksturota kā universāla, neatkarīga no uzņēmuma organizatoriskās formas, tā apvieno visas funkcionālās vides ražošanas sistēmas iekšienē. Organizācijas iekšējā vide ir tie galvenie organizācijas darbības nosacījumi un faktori, kas veidojas tās vadīšanas procesā. [28., 10.lpp.]
Uzņēmuma iekšējā vide ir faktoru un nosacījumu kopums, kas veido konkurētspējīgo priekšrocību un to radīšanas iespējas un struktūru [1., 64.lpp.].
Teorijā vēl tiek minēta sekojoša definīcija – iekšējā vide ir tie galvenie organizācijas darbības nosacījumi un faktori, kas izveidojas tās menedžmenta darbības gala iznākumā [16., 82.lpp.].
Iekšējo vidi veido tie faktori, ko uzņēmējs var ietekmēt vai mainīt:
• Uzņēmuma mērķi (stratēģija, kārtējie uzdevumi)
• Uzņēmuma struktūra (darba dalīšana, struktūrvienības, funkciju sadale un izpilde)
• Darbinieki (viņu zināšanas, prasmes, uztvere, iemaņas)
• Tehnoloģija (iekārtu izmantošana, informācijas sistēmas)
• Uzņēmuma kultūra, vadītāja darba stils
Jāatzīmē, ka šie faktori ir savstarpēji saistīti un mijiedarbojas.
Uzņēmuma iekšējā vide teorijā vēl tiek dēvēta par konkurences vidi, kurā ir apvienoti faktori, kas būtiski katram uzņēmumam. Uzņēmuma vadītājiem ir svarīgi saprast un orientēties iekšējās vides jautājumos, jo no tā atkarīga uzņēmuma darbības efektivitāte. Organizācijas iekšējās vides analīzes mērķis ir noteikt iespējas pielāgoties mainīgajai ārējai videi un noteikt konkurētspējīgo priekšrocību.

Uzņēmuma mērķi (stratēģija, kārtējie uzdevumi)
Mērķis – konkrēts stāvoklis vai gala rezultāts, ko izvirza un cenšas sasniegt kopīgā darbā apvienojusies grupa [3., 49.lpp.].

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация