Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:733091
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.01.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 25 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    9
  Ievads    9
1.  SIA ”Dzeta mode” vispārējs raksturojums    10
2.  Vides analīze    14
2.1.  SIA ”Dzeta mode” tieši ietekmējošās ārējās vide    30
2.2.  SIA ”Dzeta mode” netieši ietekmējošā ārējā vide    53
3.  Iekšējās vides analīze    59
3.1.1.  Mērķu raksturojums SIA ”Dzeta mode”    59
3.1.2.  SIA ”Dzeta mode” personāla apraksts    61
3.1.3.  SIA ”Dzeta mode” organizatoriskā struktūra    65
3.1.4.  Darba kultūra SIA ”Dzeta mode”    66
3.1.5.  SIA ”Dzeta mode” tehnoloģijas raksturojums    66
4.  Finanšu darbības analīze    67
  Secinājumi    73
  Priekšlikumi    75
  Izmantoto avotu saraksts    77
Фрагмент работы

Diplomdarba tēma ir SIA” Dzeta mode” iekšējās un ārējās vides ietekme uz uzņēmuma darbību un tās analīze. SIA” Dzeta mode ” ir dibināts 1998. gadā kā uzņēmums, kas nodarbojas ar gatavo apģērbu pārdošanu .Diplomdarba mērķis ir izpētīt gatavo apģērbu pārdošanas uzņēmumu SIA ”Dzeta mode” iekšējo un ārējo vidi un analizēt to ietekmi uz tā darbību. Darbā ir raksturota SIA” Dzeta mode” mārketinga iekšējā un ārējā vide, kas ietver sevī netieši un tieši ietekmējošo vidi. Darbā tiek pētīts uzņēmums, kurš nepievērš būtisku uzmanību mārketingam, kā arī neizmanto mārketinga sniegtās priekšrocības. Lai sasniegtu darba mērķi tiek uzstādīti šādi uzdevumi:
Pamatojoties uz literatūras analīzi, pētīt uzņēmuma darbību ietekmējošos ārējās un iekšējās vides faktorus, kam ir būtiska nozīme uzņēmuma turpmākās attīstības un konkurētspējas nodrošināšanai;
Noskaidrot ārējās vides faktorus, kuri ietekmē uzņēmuma darbības un attīstības iespējas;
Noskaidrot ārējās vides sekas, kā arī draudus un iespējas dotajam uzņēmumam;
Izpētīt, kas ir uzņēmuma klienti , vai viņi apmierināti ar piedāvāto apģērbu sortimentu, cenām un kvalitāti. Lai to izdarītu autors izveidos aptaujas anketu un izjautās veikala klientus. Šī informācija palīdzēs pieņemt lēmumus, kas saistīti ar uzņēmuma tālāko darbību un attīstību;
Veikt uzņēmuma SWOT analīzi;
Analizēt uzņēmuma finansiālo stāvokli;
Izvirzīt secinājumus un priekšlikumus uzņēmuma vides iespēju izmantošanai un draudu novērošanai.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −35,68 €
Комплект работ Nr. 1161842
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация