Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:191244
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.03.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  MERČENDAIZINGS UN PĀRDOŠANA    7
1.1.  Merčendaizinga būtība, vēsture un attīstība    8
1.2.  Merčendaizinga mērķi un uzdevumi    9
1.3.  Preču izvietošana tirdzniecības zālē    10
1.4.  Vizuālās komunikācijas jēdziens un elementi    13
1.4.1.  Vizuālās komunikācijas jēdziens    14
1.4.2.  Uzņēmuma vizuālās komunikācijas elementi    15
1.4.3.  Krāsu nozīmes vizuālā komunikācijā    16
1.4.4.  Formas un krāsas atbilstība    18
1.4.5.  Attēli vizuālajā komunikācijā    19
1.4.6.  Vizuālās komunikācijas nozīme uzņēmuma attīstībā    20
2.  SIA ZetCOM MERČENDAIZINGA IZVĒRTĒJUMS    22
2.1.  SIA ZetCOM raksturojums    22
2.1.1.  SIA ZetCOM darbības virzieni    23
2.1.2.  SIA ZetCom pārdošanas daļa    24
2.2.  Zīmola Amigo raksturojums    25
2.2.1.  Zīmola Amigo mērķauditorijas segmenti    27
2.2.2.  Zīmola Amigo komunikācijas raksturojums un stratēģija    28
2.3.  Reklāmu kampaņas materiāli    30
3.  SIA ZetCOM MERČENDAIZINGA PILNVEIDOŠANA    34
3.1.  SIA ZetCOM merčendaizinga efektivitātes izvērtējums    34
3.2.  Intervijas rezultātu apkopojums un analīze    35
3.3.  SIA ZetCOM merčendaizinga pilnveidošanas iespējas    38
  SECINĀJUMI    40
  PRIEKŠLIKUMI    41
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    42
  Pielikums    43
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Darba izstrādes procesā, autoram ir izdevies sasniegt izvirzīto darba mērķi un izpildīt darba izvirzītos uzdevumus. Tā rezultātā ir izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Merčendaizings ir preču sagatavošana mazumtirdzniecībai, tas ir pasākumu kopums pircēja uzmanības piesaistīšanai, preču izvietošana tirdzniecības zālē, tirdzniecības vietas noformēšana, reklāmas plakātu un prospektu izvietošana. Merčendaizings ir mārketinga komunikāciju komplekss tirdzniecības zālē, kas ir vērsts uz kāda produkta virzīšanu.
2. Merčendaizinga galvenais uzdevums ir panākt, lai pircējs iegādājas pēc iespējas vairāk preču, patērējot minimumu laika un tirdzniecības personāla palīdzību.
3. Zīmola stratēģijai ir būtiska loma uz ilgtermiņa attīstību orientētā biznesā un vienota stratēģija ir sevišķi būtiska tieši telekomunikāciju jomā kurā darbojas pētāmais uzņēmums, jo šai jomā valda liela konkurence.
4. Mērķauditorijas segmentēšana ir neatņemama zīmolu komunikācijas stratēģijas sastāvdaļa un pētāmais uzņēmums ir pirmais no telekomunikāciju uzņēmumiem, kas sāka uzrunāt tieši ģimenes un sīkāk tieši jauniešu un senioru mērķauditorijas.
5. Zīmola Amigo primārā mērķauditorija ir Latvijas ģimenes un daudzbērnu ģimenes. Zīmola sekundārā mērķauditorija ir Latvijā dzīvojošie seniori un jaunieši.
6. Attīstot kopējo uzņēmuma vizuālo komunikāciju, par pamatu ir jāņem uzņēmuma zīmola vizuālais risinājums, vēstījums un komunikācijas vadlīnijas, kā arī jāņem vērā sasniedzamās mērķauditorijas īpatnības.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация