Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:269467
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 25 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Sociālo prasmju apskats psiholoģijas un pedagoģijas teorijā    7
1.1.  Sociālās prasmes un sadarbība kā sociālās psiholoģijas pētījuma priekšmets    7
1.2.  Sociālo prasmju veidošanās pamatskolā    10
2.  Sociālās prasmes mācību procesā    15
2.1.  Sociālās prasmes grupu darbā    15
2.2.  Sociālās prasmes kooperatīvās mācīšanās metodes ietvaros    20
2.3.  Spēles sociālo prasmju attīstībai    25
2.4.  Vingrinājumi sociālo prasmju attīstībai    28
3.  Pētījums par sociālajām prasmēm pamatskolas 2. klasē    33
3.1.  Pētījuma metožu apskats    33
3.2.  Iegūtie dati, to analīze un secinājumi    34
3.2.1.  Skolēnu anketas rezultāti un to analīze    35
3.2.2.  Skolotāju anketas rezultāti un to analīze    38
  Secinājumi    40
  Literatūras saraksts    41
  Pielikumi    43
Фрагмент работы

Izglītībā 21.gadsimtā uzmanība tiek pievērsta mācību procesa sociālajam aspektam. Skolu ikdienas dzīvē nozīmīgu vietu ieņem skolēnu sociālo prasmju attīstība. Lai gan skolēnu sociālās prasmes ir tikai vienas no prasmēm, kuru pamati jāieliek skolas gados, un kas jāapgūst mācību procesā, tomēr tās kļūst arvien aktuālākas un dzīvē nepieciešamas.
Skolas ikdienā ienāk jaunās informācijas tehnoloģijas, līdz ar to mainās cilvēku saskarsmes un sadarbības veidi. Arvien lielāku lomu ieņem katra skolēna sociālās prasmes. Tās kļūst būtiskas gan personiskajā dzīvē, gan vēlāk - karjeras izvēlē, tādēļ to apguve mācību stundā ir svarīgs nosacījums katra skolēna izaugsmei.
Pētot šo tēmu, ir pievērsta uzmanība sociālo prasmju attīstībai sākumskolā, ievērojot gan jaunāko klašu skolēnu vecumu īpatnības audzināšanas procesā, gan skolotāju lomu mācību procesā. Mainoties sociālajiem apstākļiem, mainās arī sociālās attīstības vajadzība. Sabiedrībā arvien ir bijusi svarīga cilvēciska attieksme vienam pret otru. Mūsdienu sabiedrībā viss mainās, pilnveidojas, attīstās, tāpēc bija svarīgi noskaidrot, kā skolas pirmajos gados tiek attīstītas skolēnu sociālās prasmes. Jau vairākus gadus skolēni apgūst jaunu mācību priekšmetu – sociālās zinības. Tas ieviests, lai veidotu pilntiesīgu sabiedrības indivīdu, kas apzinās savas iespējas un vēlmes. Izanalizējot pedagoģisko un psiholoģisko literatūru, var secināt, ka sociālās prasmes ir pētījuši vairāki pedagogi: V.Davidovs, P.J.Kutnicks, J.A.Students. Norvēģu pedagogs S. E. Fjelds uzsver, ka ir jāattīsta integrēta būtne, kur bērnu sociālās un mācīšanās kompetences kļūst arvien svarīgākas.
Darba mērķis: Izpētīt sociālo prasmju attīstības iezīmes pamatskolā.
Darba uzdevumi:
1. Analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par mācību procesa
sociālo aspektu;
2. Izveidot vingrinājumus pamatskolas skolēnu sociālo prasmju attīstībai;
3. Veikt pētījumu par sociālajām prasmēm mācību procesā ....vidusskolas
...klasē, izpētīt pedagogu uzskatus par šo jautājumu.
Pētījuma jautājums: Kā veicināt sociālo prasmju attīstību pamatskolā?
Pētījuma metodes:
1. Literatūras analīze;
2. Pedagoģiskā novērošana;
3. Anketēšana;
4. Datu apstrāde.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация