Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:386114
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.09.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 38 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Terminu definējumi    8
1.  SOCIĀLPEDAGOĢISKĀ DARBA SATURS    9
2.  SOCIĀLPEDAGOĢISKAIS DARBS PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDĒS    17
2.1.  Pirmsskolas izglītības iestādes raksturojums    17
2.2.  Sociālpedagoģiskais darbs ar bērniem    20
2.3.  Sociālpedagoģiskais darbs ar vecākiem    25
2.4.  Sociālā pedagoga sadarbība ar pirmsskolas izglītības iestādes darbiniekiem    31
3.  SOCIĀLPEDAGOĢISKAIS DARBS PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDĒS RĪGAS KURZEMES PRIEKŠPILSĒTĀ    34
3.1.  Vecāku anketu un darbinieku neformālo interviju rezultātu analīze    35
3.2.  Pirmsskolu izglītības iestāžu darbinieku anketēšanas rezultātu analīze    44
4.  SOCIĀLPEDAGOĢISKĀ DARBA MODELIS PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDĒS    61
4.1.  Sociālā pedagoga darbības apraksts un paņēmieni pirmsskolas izglītības iestādē    61
4.2.  Sociālā pedagoga pienākumi pirmsskolas izglītības iestādē    65
4.3.  Sociālā pedagoga darba programma pirmsskolas izglītības iestādē    66
4.4.  Sociālā pedagoga darba efektivitātes kritēriji    67
4.5.  Ieteikumi sociālpedagoģiskā darba uzlabošanai pirmsskolas izglītības iestādēs    68
4.6.  Informējošs buklets vecākiem par sociālā pedagoga darbu pirmsskolas izglītības iestādē    69
  Nobeigums    71
  Annotation    75
  Teorētiskās literatūras saraksts (izmantošanas secībā)    76
  Teorētiskās literatūras saraksts (alfabēta kārtībā)    79
  Pielikumi    82
Фрагмент работы

Šodien sociālā pedagoģija attīstās un pastāv kā patstāvīga zinātne ar saviem mērķiem, uzdevumiem, koncepcijām un darbības metodēm. Viens no tās galvenajiem darba mērķiem ir izmantot savas zināšanas un prasmes, lai veiktu profilaksi, savlaicīgi identificētu un mazinātu tos cēloņus, kuri rada gan morālās, gan fiziskās, gan sociālās problēmas. Sociālā pedagoģija mūsdienās iekļauj sevī jēdzienus par personību un sabiedrību, personības veidošanos sabiedrībā, personības socializāciju, bērna attīstību ģimenes krīzes situācijās. [1; 29.lpp.]
Sociālajā pedagoģijā viena no galvenajām jomām ir darbs ar ģimeni, kura ir īpaši pakļauta nelabvēlīgai ietekmei. Ģimene vienmēr bijusi pirmā, kur bērns iegūst socializācijas pieredzi. Ģimenē sākas bērna iepazīšanās ar apkārtējo pasauli, tur viņš pirmo reizi sāk spert pirmos soļus un teikt pirmos vārdus. Vecāki ir bērna pirmie skolotāji, kuri sniedz viņam zināšanas, audzina savu vērtību garā. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация