Дипломная
Технологии
Компьютеры, программирование, электроника
Spēļu teorijas pielietojums lēmumu pieņemšanā-
Spēļu teorijas pielietojums lēmumu pieņemšanā
Дипломная71 Компьютеры, программирование, электроника, Экономика
Nr. | Название главы | Стр. |
Saturs | 3 | |
Anotācija | 4 | |
Annotation | 5 | |
Аннотация | 6 | |
Ievads | 7 | |
1. | Spēļu teorijas attīstības vēsture | 10 |
2. | Lēmumu pieņemšana | 12 |
3. | Spēļu formas | 16 |
3.1. | Spēļu piemēri | 16 |
3.2. | Spēles normālforma | 17 |
3.2. | Neša līdzsvars | 18 |
3.3. | Spēles ekstensīvā forma | 22 |
4. | Spēļu iedalījums | 26 |
4.1. | Iedalījums pēc spēlētāju skaita | 26 |
4.2. | Iedalījums pēc stratēģiju skaita | 27 |
4.3. | Sinhronas (simultaneous) un secīgas (sequential) spēles | 27 |
4.4. | Spēles ar pilnīgu vai nepilnīgu informāciju | 27 |
4.5. | Konstantas un mainīgas summas spēles | 28 |
4.6. | Kooperatīvās un nekooperatīvās spēles | 31 |
4.7. | Simetriskas spēles | 31 |
5. | Spēļu piemēru apskats | 33 |
5.1. | Cietuma dilemma | 33 |
5.2. | Dzimumu cīņa | 35 |
5.3. | Trīs cilvēku duelis | 36 |
5.4. | Monētu spēle | 37 |
6.1. | Monētu spēle | 39 |
6.2. | Dzimumu cīņa | 42 |
6.1. | Programma Neša līdzsvara atrašanai | 47 |
Secinājumi uz priekšlikumi | 53 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 54 | |
Galvojums | 56 | |
Pielikumi | 57 | |
Monētu spēles programmas kods | 57 | |
Dzimumu cīņas programmas kods | 61 | |
Programma Neša līdzsvara atrašanai | 69 | |
Pamācība interaktīvo materiālu startēšanai | 81 |
Spēļu teorija ir konfliktu risināšana, izmantojot matemātiskās metodes. Tai ir pielietojums ekonomiskos, politiskos, ekoloģiskos un sociālos procesos, kā arī matemātikā un militārajā stratēģijā. Par tās nozīmību liecina divas piešķirtās Nobela prēmijas ekonomikā.
Darba mērķis ir izanalizēt spēļu teorijas pielietojumu lēmumu pieņemšanā, tās pielietojumu ekonomikā un izstrādāt interaktīvus piemērus, izmantojot programmēšanas valodas Java apletus.
Darbā apskatīta spēļu teorijas attīstības vēsture, lēmumu pieņemšana, spēļu formas (ekstensīvā un normālforma), iedalījums (iedalījums pēc spēlētāju un stratēģiju skaita, sinhronas un secīgas spēles, spēles ar pilnīgu un nepilnīgu informāciju, konstantas un mainīgas summas spēles, kooperatīvās un nekooperatīvās spēles, simetriskas spēles), un populāri spēļu piemēri (cietuma dilemma, dzimumu cīna, trīs cilvēku duelis un monētu spēle) un izveidoti trīs interaktīvi materiāli – programma Neša līdzsvara atrašanai, monētu spēle un dzimumu cīņa.…
Darbā apskatīta spēļu teorijas attīstības vēsture, lēmumu pieņemšana, spēļu formas, iedalījums un populāri spēļu piemēri, un izveidoti trīs interaktīvi materiāli izmantojot Java apletus.
- Lēmumu analīze informācijas tehnoloģijas projekta izstrādē
- SIA "Līra" finansiālā stāvokļa analīze un novērtējums
-
Spēļu teorijas pielietojums lēmumu pieņemšanā
Дипломная71 Компьютеры, программирование, электроника, Экономика
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Lēmumu analīze informācijas tehnoloģijas projekta izstrādē
Дипломная для университета71
-
SIA "Līra" finansiālā stāvokļa analīze un novērtējums
Дипломная для университета93
-
SIA “P” finansiālā stāvokļa novērtējums un maksātnespējas prognozēšana
Дипломная для университета44
Оцененный! -
Nodokļi uzņēmējdarbībā
Дипломная для университета64
Оцененный! -
Interneta telefonija un tās pielietojums biznesa komunikācijās
Дипломная для университета80
Оцененный!