Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:345007
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.02.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 24 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Vecumposma īpatnību ievērošana mācot 2.klasē    7
2.  Integrēto mācību teorētiskās pamatnostādnes    9
2.1.  Mācību satura organizācija    10
2.1.1.  Mācību stunda kā mācību organizācijas forma    13
2.1.2.  Mācību satura integrācija    16
2.2.  Integrēto mācību darba gaita, tās mācīšanās nozīme un priekšrocības    18
2.3.  Tēmas „Meža veltes” apgūšanā izmantojamās metodes    21
2.3.1.  Pārrunu metode    25
2.3.2.  Uzskates metode    25
2.3.3.  Vingrinājumi    26
2.3.4.  Spēles metode    27
3.  Bērnu izziņas aktivitāte un mācīšanās motivācija    29
4.  Integrētās mācīšanas izmantošana mācību procesā    34
4.1.  Integrētās dienas konspekts tēmas „Meža veltes” apguvē    35
4.2.  Dabaszinības stundas konspekts tēmas „Meža veltes” apguvē    42
4.3.  Pedagoģiskā eksperimenta analīze    44
  Noslēgums    47
  Bibliogrāfija    48
Фрагмент работы

I.Pestolocijs ir teicis, ka galvenais mācību mērķis ir ne tik daudz zināšanu apgūšana, cik bērnu prāta un dvēseles spēju attīstīšana.
Izglītības mērķis ir izglītots, patstāvīgi, elastīgi domājošs, lemt, rīkoties un atbildību uzņemties spējīgs cilvēks, kurš sakņojas savas tautas kultūrvērtību sistēmā un ir tolerants pret citu etnosu vērtībām. Lai šādu mērķi sasniegtu, dzimtās valodas, dabaszinību un mūzikas skolotājiem jāmeklē daudzveidīgas iespējas, kā pilnveidot norādītā prasmes. Reālā situācija skolās liecina, ka skolēniem trūkst prasmes loģiski un gramatiski pareizi izteikt domas, jūtas un vēlmes kā runā, tā rakstos. Arvien rodas jaunas domas, idejas par mācību procesa pilnveidošanu (Šķendere N., 2003).
Arvien biežāk skolotāji meklē jaunus ceļus, kā atrast kopsakarības starp mācību priekšmetiem. Viens no tiem ir integrētā mācīšana.
Integrētā mācīšana ļauj skolēniem apgūt vienotu, nesadrumstalotu zinību sistēmu, nodrošinot viņu iekšējo un ārējo brīvību, veidot bērnu par personību, kam ir pašam savi uzskati, kas spēj pieņemt sabiedrības uzvedības normas un adaptēties konkrētā kultūrvidē, veidot skolēna pieredzi saskaņā ar viņa attīstības iekšējo loģiku un attīstības tendencēm, radot bērna individualitātes attīstīšanai atbilstošu vidi.
Izvēlētā studiju darba tēma ir „Meža veltes” apguve 2. klasē.
Pētījuma objekts: mācību process 2.klasē.
Pētījuma priekšmets: integrēto mācību izmantošana.
Pētījuma mērķis: balstoties uz teorētiskām atziņām un praktiskā darba pieredzi, izstrādāt un realizēt dabaszinību stundas un integrētās dienas modeli par tēmu „Meža veltes” 2. klasē.
Hipotēze: ja integrē mācību saturu un izmanto dažādas mācību metodes, tad pieaug bērnu izziņas intereses un mācīšanās motivācija tēmas „Meža veltes” apguvē.
Uzdevumi:
1.Studēt, apkopot un analizēt literatūru par mācību procesa integrāciju.
2.Izpētīt literatūru par dažādu mācību metožu izmantošanas iespējām tēmas „Meža veltes” apguvē.
3.Izstrādāt integrētās dienas modeli tēmas „Meža veltes” apguvē 2. klasē.
4.Izstrādāt dabaszinību stundas modeli tēmas „Meža veltes” apguvē 2.klasē.
5.Veikt pedagoģiskā eksperimenta analīzi.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация