Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:264728
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.07.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 52 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  JAUNĀKĀ SKOLAS VECUMA BĒRNU PSIHOLOĢISKĀS ATTĪSTĪBAS RAKSTUROJUMS    6
2.  MATEMĀTIKAS MĀCĪŠANA SĀKUMSKOLĀ    10
3.  TĒMAS “SKAITĻU 8 UN 9 PIESKAITĪŠANA UN ATŅEMŠANA” APGUVĒ 2.KLASĒ IZMANTOJAMĀS MĀCĪBU METODES    13
3.1.  Mācību metodes jēdziens, klasifikācija un izvēles nosacījumi sākumskolā    13
3.2.  Tradicionālās mācību metodes    17
3.3.  Interaktīvās mācību metodes    18
4.  EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS PAR TĒMAS „SKAITĻU 8 UN 9 PIESKAITĪŠANA UN ATŅEMŠANA” APGUVI 2.KLASĒ    26
4.1.  Tradicionālo mācību metožu stundas konspekts    26
4.2.  Interaktīvo mācību metožu stundas konspekts    33
4.3.  Mācību stundu salīdzinošā analīze    41
4.4.  Pārbaudes darbu rezultātu analīze    44
4.5.  Anketēšanas norise un rezultāti    46
  Nobeigums    50
  Secinājumi un priekšlikumi    52
  Izmantotie avoti un literatūra    53
  Kopsavilkums    58
  Summary    59
  Pielikumi    60
Фрагмент работы

Nobeigums
Rakstot diplomdarbu tika pētīta literatūrā, interneta resursos un datu bāzēs pieejamā informācija par tēmas „Skaitļu 8 un 9 pieskaitīšana un atņemšana” apguvi 2.klasē. Diplomdarba tēmas teorētiskās izpētes sākumposmā tika izvērtētas pedagogu un psihologu atziņas par jaunākā skolas vecuma bērnu psiholoģisko attīstību. Tika noskaidrots, ka, izvēloties mācību metodes, ir jāņem vērā jaunākā skolas vecumposma bērnu īpatnības. Izprotot bērnu attīstības pamatprincipus, skolotājs var izvēlēties mācību metodes, kas skolēniem saistoši un aizraujoši palīdz apgūt tēmu.
Diplomdarba tēmas teorētiskās izpētes turpinājumā tika aplūkots matemātikas mācīšanas process sākumskolā. Nozīmīgi ir tas, ka mācību saturam ir jāatbilst skolēnu vecumam un interesēm, skolotājam jābūt radošam, gatavam apgūt jaunas zināšanas, skolēnus ir jāieinteresē, lai viņi varētu patstāvīgi darboties. Matemātikā ir jāattīsta arī pārējās kompetences, nevis tikai matemātisko prasmju kompetence. Svarīgi ir sākumskolā interesanti mācīt matemātiku, lai arī vēlāk skolēniem šis mācību priekšmets liktos aizraujošs.
Diplomdarba tēmas teorētiskās izpētes turpinājumā tika izvērtētas pedagogu atziņas par izmantojamajām metodēm un metodiskajiem paņēmieniem tēmas „Skaitļu 8 un 9 pieskaitīšana un atņemšana” apguvē. Interesi saista tas, ka tradicionālās mācību metodes nespēj nodrošināt sākumskolēnu vēlmi pēc darbošanās. Skolēni nespēj iegaumēt lielo informācijas apjomu, ko saņem no skolotāja, turklāt skolotājs jūtas noguris lielā darba apjoma dēļ. Turpretim, nozīmīgi ir tas, ka interaktīvās mācību metodes spēj nodrošināt skolēnu aktīvu darbību. Informāciju skolēns iegūst un nostiprina pats, sadarbojoties ar klasesbiedriem. Skolotājam šeit ir padomdevēja, konsultanta loma, tāpēc skolotājs jūtas motivēts darbam.
Pētījuma ietvaros tika izstrādāti 2 stundu konspekti un organizētas šīs stundas Rēzeknes Internātpamatskolas – attīstības centra 2.a. un 2.b. klasē. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1367047
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация