Tūrisma nozarei ir būtiska loma Latvijas attīstības veicināšanā, tā ne tikai nodrošina zināmus ieņēmumus valsts budžetā, bet arī veicina ar nozari saistošo uzņēmumu attīstību.
Esošajos globalizācijas un saasinātās konkurences apstākļos Latvijai nepieciešams identificēt savas konkurētspējīgās priekšrocības, lai attīstītu tūrisma produktus un teritorijas ar lielāku ilgtspējīgas attīstības potenciālu. Latvijas tūrisma nozare šobrīd saskaras ar problēmām, kas saistītas ar neatbilstošas kvalitātes tūrisma produktu piedāvājumu, izteiktu sezonalitāti un tās radītajām apgrozījuma svārstībām, kā arī vienotas attīstības vīzijas trūkumu (MK not. Nr. 326 “Par Latvijas tūrisma attīstības pamatnostādnēm 2014. – 2020.gadam”).
Pētījuma objekts – Latvijas tūrisma nozare.
Pētījuma priekšmets – tūrisma nozares attīstības iespējas.
Pētījuma mērķis – izpētīt tūrisma un tūrisma mītņu ekonomiskos rādītājus un novērtēt tās izmaiņu tendences.…