Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:275742
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.04.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 71 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija   
  Annotation    5
  Ievads    5
1.  Vērtības pedagogu, psihologu un filozofu atziņās    7
1.1.  Vērtību vispārīgs raksturojums    7
1.2.  Ētiskās vērtības – vienas no cilvēka pamatvērtībām    18
1.3.  Ētisko vērtību izpratnes veidošanās vecākā pirmsskolas vecuma bērniem    25
1.4.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu psihiskās attīstības raksturojums    30
2.  Literārie darbi – ētisko vērtību izpratnes veidotāja    35
2.1.  Bērnu literatūras raksturojums    35
2.2.  Ētiskās vērtības literārajos darbos    40
3.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu ētisko vērtību veidošanās izpēte literāro darbu pārrunāšanas procesā    47
3.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    47
3.2.  Grupas raksturojums pētījuma sākumā    48
3.3.  Sarunas ar bērniem    59
  Secinājumi    76
  Literatūras saraksts un informācijas avoti    77
  Pielikumi    80
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Mūsdienās vērtību izzināšanas procesam būtu jābūt ģimenes galvenajam pārrunas tematam ar bērniem, taču daudziem vecākiem pēc darba vienkārši nepietiek laika, spēka pārrunāt, tāpēc šo bagātīgo bērnu ētisko, estētisko vērtīborientācijas procesu izzināšana ir uzticēta skolotājām.
2. Pirms skolotājs cenšas ievadīt bērnus vērtīborientācijas procesā, viņam ir jāapzinās jau bērnu zināšana, izpratnes līmenis, saistībā ar vērtībām. Vērojot bērnu raksturs, viņu izpratnes līmenis par vērtībām balstās tikai viņu piedzīvotajā, izdzīvotajā.
3. Skolotājas izmanto literāros darbus, kuru analīzes procesā bērni iegūst izpratni par dažādām ētiskajām vērtībām. Lai izvērtētu bērnu attieksmi pret literārajos darbos pausto morāli, D. Lieģeniece ir izstrādājusi vairākus kritērijus, kuri pētījuma procesā arī realizējās.
4. Pētījumu gaitā apstiprinājās izvirzītā hipotēze – literārie darbi sekmē vecākā pirmsskolas vecuma bērnu ētisko vērtību izpratnes veidošanos tad, ja:
• skolotājs pārzina bērnu ētisko vērtību izpratnes veidošanās likumsakarības;
• literārie darbi tiek atlasīti atbilstoši bērnu interesēm, vajadzībām, izpratnei un konkrētajai situācijai;
• tiek radīta emocionāla un radoša pedagoģiskā vide.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,48 €
Комплект работ Nr. 1391640
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация