Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:258322
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 47 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija   
  Annotation    5
  Ievads    5
1.  Pamatkustību apguve pirmsskolā    8
1.1.  Pamatkustības, to attīstīšanas iespējas pirmsskolā    8
1.2.  Vecākā pirmsskolas vecuma attīstības raksturojums problēmas skatījumā    16
2.  Rotaļa - pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību attīstības sekmētāja    20
2.1.  Rotaļas, to veidi    20
2.2.  Kustību rotaļas vecāka pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguves sekmētājs    24
3.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību sekmēšana kustību rotaļās    28
3.1.  Metodoloģiskais pamatojums    28
3.2.  Pamatkustību apguves līmeņa novērtējums pētījuma sākumā    29
3.3.  Praktiskais darbs ar bērniem    35
3.4.  Iegūto pētījuma rezultātu apstrāde un analīze    40
  Secinājumi    46
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    47
Фрагмент работы

Secinājumi
Kvalifikācijas darba izstrādes gaitā tika apkopotas un analizētas pedagoģiskās un psiholoģiskās atziņas par kustību rotaļu, kā pamatkustību attīstības veicinātāju. Pētīta kustību rotaļas ietekme uz 5 - 6 gadus vecu bērnu lēcienu attīstību, izstrādāta un aprobēta kustību rotaļu kopa lēcienu attīstīšanai.
Bērns un rotaļa ir nesaraujami saistīti, jo rotaļa rada bērnā prieku, enerģiju, kā arī, viņam nemanot, māca, attīsta. Kustības cilvēkam nepieciešamas, jo tās pilnveido svarīgāko iekšējo orgānu funkcijas, veicina labvēlīgāku fizioloģisko procesu norisi organismā. Tāpēc tieši pirmsskolas vecumā, kad bērns aug un attīstās, īpaši svarīgi ir nodrošināt optimālu kustību aktivitāti.
Pedagogiem jāizmanto visi iespējamie līdzekļi, lai iesaistītu bērnus aktīvā, radošā rotaļu darbībā.
Darba izstrādes gaitā tika izdarīti šādi secinājumi:
1. Ilgstoša atrašanās statiskā stāvoklī bērnu nogurdina. Bērna kustību aktivitātes ierobežošana ir pretrunā ar augošā organisma nepieciešamību.
2. Labo un koordinēto pamatkustību veidošana iespējama tikai bērna aktīvas darbības laikā.
3. Kustību rotaļas ievērojami lielākā mērā, kā citas aktivitātes formas, atbilst augošā organisma kustību vajadzībām.
4. No pedagoga prasmes vadīt rotaļu ir atkarīgs bērnu noskaņojums un lietderīgā atdeve rotaļā.
5. Pozitīvās emocijas rotaļas laikā sekmē bērna fizisko un garīgo attīstību.
6. Rotaļas funkcijas nodrošina bērna attīstību veselumā. Kustību rotaļās bērniem nostiprinās pamatkustību iemaņas un attīstās fiziskās īpašības.
7. Organizējot kustību rotaļas bērnu lēcienu attīstīšanai un apgūšanai:
o jāvadās pēc rotaļu organizēšanas metodikas;
o kustību rotaļām jāizvirza noteikts mērķis;
o jāievēro bērnu sagatavotības līmenis;
o jāievēro pakāpeniskums, pārejot no vienkāršām rotaļām uz vairāk sarežģītām rotaļām;
o jāievēro bērnu vecuma un individuālās īpatnības;
o jāraugās, lai bērni apzinīgi izpildītu rotaļu noteikumus;
o jāpārdomā rotaļu saturs, lai rotaļa būtu interesanta un aizraujoša.
Līdz ar to izvirzītie uzdevumi ir izpildīti, mērķis sasniegts un hipotēze apstiprinājusies.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −45,67 €
Комплект работ Nr. 1236768
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация