Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:140287
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.03.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 48 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu saskarsmes prasmju attīstības raksturojums saistībā ar pētāmo problēmu    7
1.1.  Vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums    7
1.2.  Saskarsmes jēdziens un būtība    16
1.3.  Sporta izglītība saskarsmes prasmju sekmēšanai pirmsskolā    25
2.  Vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanas izpēte    34
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    34
2.2.  Intervijas rezultātu apkopojums un analīze    38
2.3.  Sākotnējās novērošanas rezultātu apkopojums un analīze    40
2.4.  Pedagoģiskās izmēģinājuma darbības apkopojums un analīze    43
2.5.  Atkārtotās novērošanas rezultātu apkopojums un analīze    52
  Secinājumi    58
  Priekšlikumi    60
  Literatūras un avotu saraksts    61
  Pielikumi    64
Фрагмент работы

Priekšlikumi
Lai vecākā pirmsskolas vecuma bērniem tiktu sekmētas saskarsmes prasmes, veicot darba izstrādi, radušies sekojoši ieteikumi pedagogiem:
1. Jebkurā mērķa īstenošanā, svarīgākais komponents ir pedagoga attieksme pret to, ko viņš dara. Tieši attieksme nosaka to kāds būs pedagoga ieguldījums konkrētas problēmas risinājumā. Tādēļ, ja tiek nostādīts kāds mērķis, tad pret tā īstenošanu nedrīkst izturēties
pavirši.
2. Videi, kurā atrodas bērns ir jābūt atbilstošai viņa vajadzību apmierināšanai, gan no sociālā, gan fiziskā skatījuma. Tai jābūt piepildītai ar pozitīvām emocijām, bērnam ir jāsniedz iespēja justies novērtētam un vajadzīgam.
3. Dodot bērniem pildīt uzdevumus, sākotnēji ir nepieciešams izzināt konkrēto bērnu individuālās attīstības likumsakarības, noskaidrot bērnu spējas, intereses un vajadzības.
4. Lai noskaidrotu kādas ir bērnu saskarsmes prasmes, ir jāpārzina saskarsmes prasmju kritēriji, jāveic pētījums un rezultātu analīze. Balstoties uz rezultātiem jāizvēlas piemērotākās aktivitātes konkrēta mērķa sasniegšanai.
5. Uzdevumiem, vingrinājumiem un spēlēm jābalstās uz pozitīvām emocijām, lai mazinātu iespējamību bērnu savstarpējo konfliktu radīšanai.
6. Lai sporta nodarbības būtu interesantākas un pārdomātas, skolotājiem nepieciešams izmantot pēc iespējas dažādāki paņēmieni un metodes, kas sekmēs ne tikai saskarsmes prasmes, bet arī vispusīgu personības attīstību.
7. Piedāvājot uzdevumus skolotājam, ir jābūt pārliecinātam, ka tie ir piemēroti katra bērna individuālajai, psihiskajai un fiziskajai sagatavotībai.
8. Svarīgi ir veicināt sadarbību ar vecākiem, iesaistot viņus mācību procesā, organizējot
pasākumus, kuros piedalās gan bērni, gan vecāki, gan paši skolotāji.
9. Bērnu intereses saglabāšanai, uzdevumus nepieciešams pakārtot tā, lai to izpildes laikā tiktu izmantots dažāds sporta inventārs.
10. Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālais fons ir mainīgs, tādēļ bērnu saskarsmi nepieciešams veicināt dažādos dienas režīmos, gan iekštelpās, gan ārā.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,98 €
Комплект работ Nr. 1365197
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация