Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:441407
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.10.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 43 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    4
  Ievads    4
1.  Prasmes pedagogu un psihologu skatījumā, to būtība    6
1.1.  Prasmju vispārīgs raksturojums    6
1.2.  Pirmsskolas vecuma bērnu pašapkalpošanās prasmju attīstība    12
1.3.  Rokdarbi pašapkalpošanās prasmju sekmēšanai    16
2.  Pašapkalpošanās prasmju sekmēšanas rokdarbos izpēte    22
2.2.  Pētāmās grupas bērnu raksturojums    24
2.3.  Praktiskais darbs ar bērniem    30
2.4.  Pētījuma rezultātu apkopojums un analīze    41
  Secinājumi    44
  Literatūras un avotu saraksts    45
Фрагмент работы

Secinājumi
Kvalifikācijas darbā balstoties uz D. Lieģenices, A. Ļubļinskas, L. Žukova, V. Zelmeņa, G. Svences, D. Dzinteres u.c. autoru atziņām un pedagoģiskā pētījuma darbības rezultātiem, tika izdarīti vairāki secinājumi:
1. Pirmsskolas vecums ir ļoti svarīgs laiks bērna personības attīstībā. Tieši šajā vecumā bērnam sāk veidoties sociālās prasmes, tai skaitā pašapkalpošanās prasmes. Prasmes un iemaņas attīstās un pilnveidojas pakāpeniski, literatūrā un sarunvalodā šie jēdzieni bieži tiek sapludināti kopā un tos ir grūti atšķirt. Prasmes ir gatavība apjēgt un patstāvīgi veikt praktiskas un teorētiskas darbības. Prasmju pamatā ir apgūtās zināšanās, dzīves pieredze un iegūtas iemaņas. Sākot apgūt kādu prasmi vispirms parādās iemaņas, tad aktīvi darbojoties tās kļūst par prasmēm un kad darbība jau automatizējas – par paradumu (iemaņas →prasmes → paradums). Prasmes attiecināt uz vienu noteiktu prasmju grupu var tikai nosacīti, tāpēc katram autoram ir savs prasmju iedalījums. Pēc vairāku autoru atziņām izšķir: vispārējās, speciālās, intelektuālās, organizatoriskās, komunikatīvas, teorētiskās, praktiskās, sociālās, pašapkalpošanās u.c. prasmes.
2. Sociālās attīstības pamatā ir higiēnas, pašapkalpošanās, saskarsmes un sadarbības prasmes, kas izpaužas empātijā, tolerancē, cieņā pret līdzcilvēkiem, vidi un pašam pret sevi. Ar pašapkalpošanās prasmju attīstību, bērnam sāk paplašināties zināšanas par apkārtējo pasauli un lietām, pieaug tieksme pēc patstāvīgas darbības, bērns mācās orientēties pēc parauga, plāno savu darbību. Pašapkalpošanās prasmju apgūšana tiešā veidā iespaido bērna pašapziņu, ir svarīgs solis neatkarības ceļā.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −12,48 €
Комплект работ Nr. 1380914
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация