Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:834146
 
Оценка:
Опубликованно: 27.04.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 34 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācijas    4
  Atslēgas vārdi    6
  Ievads    7
1.  Tūrisma situācija pasaulē    9
1.1.  Lielākie ieguvēji – lauku viesu mājas    10
1.2.  Tūristus piesaista jebkurš tūrisma objekts    11
1.3.  Situācija Eiropā un Latvijā    12
1.4.  Lauku tūrisms - redzamākais Latvijas tūrisma produkts    15
1.4.1.  Naktsmītņu skaita sadalījums pa Latvijas rajoniem 2008.gadā    16
1.4.2.  Naktsmītņu piedāvājums Latvijā    16
1.4.3.  Naktsmītņu piedāvājums Jelgavas rajonā    17
1.5.  Anketa    18
1.6.  Secinājumi    23
2.  Mārketinga analīze    24
2.1.  Nozares izpēte un tirgus analīze    24
2.2.  Tūrisma produkta attīstība    25
2.3.  Ko izvēlas klients    26
2.4.  Servisa kvalitātes vadība    28
2.5.  Konkurenti    29
2.6.  Atpūtas kompleksa SVID analīze    33
2.7.  Riska tabula    34
2.8.  Lauku tūrisma uzņēmēji Latvijā    36
2.9.  Secinājumi    36
3.  Biznesa plāna izstrādes koncepcija    38
3.1.  Ievads    38
3.2.  Kopsavilkums    39
3.3.  Uzņēmuma rekvizīti    40
3.4.  Uzņēmuma vispārējs apraksts    41
3.5.  Misijas formulējums    42
3.6.  Stratēģiskais process    43
3.6.1.  Klientu serviss    45
3.7.  Uzņēmuma atrašanās vieta    46
3.8.  Viesu mājas atmosfēra    46
3.9.  Vadība un darbaspēks    47
3.9.1.  Dati par viesu mājas „Atpūta” darbiniekiem    49
3.10.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    50
3.10.1.  Atpūtas nama SIA „Atpūta” sniegto pakalpojumu kvalitāte    52
3.11.  Secinājumi    53
4.  Finanses    54
4.1.  Viesu māja izdevumi    54
4.2.  Darba samaksa    55
4.2.1.  Uzņēmuma Neto darba samaksas aprēķina piemērs    56
4.3.  Pamatlīdzekļu nolietojums    57
4.4.  Kredīta atmaksas (dzēšanas grafiks)    58
4.4.1.  Kredīta atmaksas (dzēšanas grafiks) pa gadiem    59
4.5.  Administratīvie izdevumi    62
4.6.  Ekspluatācijas izdevumi    63
4.7.  SIA „Atpūta” izmaksu plāns pirmajam gadam    64
4.8.  Projekta ienākumi    65
4.9.  Kopējie ienākumi    68
4.10.  Ienākumu prognoze    69
4.11.  Peļņas plāns    70
4.12.  Finanšu plāns    71
4.13.  Secinājumi    72
4.14.  Priekšlikumi    73
  Izmantotā literatūra    75
  Pielikumi    77
Фрагмент работы

4.13.Secinājumi.
Pēc šīs nodaļas autore secina , ka pirmajos gados peļņa būs maza. Lai attīstītu Lauku tūrismu , to vajag popularizēt. Un vislabākais veids kā popularizēt ir draugu stāsti viens otram. Tā reklāma ir viss efektīvāka. Kā arī atpūtas kompleksa misijai vairāk jāataino klientu vajadzības, nekā piedāvāto produktu īpašības, kā arī tai jābūt attiecinātai uz darbību viesu namā. Nepieciešams visiem darbiniekiem darīt zināmu misijas formulējumu, kā arī mērķus, kuri jāveic, lai darbotos viesu nama filozofija. Atpūtas kompleksam jāpiedāvā daudzveidīgi produkti un pakalpojumi – tā lai tas būtu apmeklēts visu gadu nevis tikai vasaras sezonā, turklāt jāpiedāvā nepieciešamais serviss, atbilstoši sezonai. Atpūtas kompleksam ir jāapzinās, cik izdevīgi ir nodibināt abpusēji izdevīgas attiecības ar klientu un ka saglabāts klients ir vērtīgāks par jaunu, kā arī jāpanāk, lai klients saprot to, ka vērtīgāk ir turpināt attiecības nekā meklēt jaunas.
Jāapzinās, ka klienti arī paši seko līdzi jaunākajam tūrisma pasaulē, arī atpūtas kompleksam ir jāpalīdz klientiem apzināt jauno, ienākošo biznesa vidē, jo izglītoti klienti biznesu var padarīt vēl konkurētspējīgāku. Atpūtas kompleksam ir jāizstrādā shēma, lai identificētu patieso klientu ienesīgumu un, lai to veiktu, ir jāapzina slēptās izmaksas atsevišķu viesu nama klientu apkalpošanas izmaksas.

Secinājumu kopsavilkums
- krīze vairāk vai mazāk ietekmē visas valstis un 2009. gada rezultāti kopumā bija sliktāki, nekā tika gaidīts;
- pieaug vietējā tirgus nozīme, ārvalstu tirgi samazinās;
- laicīgi veikti mārketinga pasākumi 2009. gada sākumā nodrošināja labākus panākumus lauku tūrisma uzņēmējiem, nekā pasīva nogaidīšana;
- pieaug „pēdējā brīža” pasūtījuma tendence – rezervācijas tiek veiktas īsi pirms brīvdienām;
- īsāks uzturēšanās laiks, mazāk naudas tērē uz vietas, izvēlas mazāk maksas pakalpojumus;
- pamata pakalpojumi (naktsmītne un ēdināšana) par kvalitātei atbilstošu, konkurētspējīgu cenu ir lauku tūrisma uzņēmuma veiksmes formula patreizējā situācijā. [30]

4.14. Priekšlikumi.
Lai uzņēmums veiksmīgi darbotos Latvijas tirgū, pēc autores domām ir vajadzīgs klientam piedāvāt kaut ko interesantu. Ar laiku uzņēmums domā atvērt kafejnīcu, kurš nestu lielākus ienākumus uzņēmumam, ka arī paplašināt piedāvāto pakalpojuma klāstu.
Atpūtas kompleksa misijai vairāk jāataino klientu vajadzības, nekā piedāvāto produktu īpašības, kā arī tai jābūt attiecinātai uz darbību viesu namā. Nepieciešams visiem darbiniekiem darīt zināmu misijas formulējumu, kā arī mērķus, kuri jāveic, lai darbotos viesu nama filozofija.
Atpūtas kompleksam jāpiedāvā daudzveidīgi produkti un pakalpojumi – tā lai tas būtu apmeklēts visu gadu nevis tikai vasaras sezonā, turklāt jāpiedāvā nepieciešamais serviss, atbilstoši sezonai. Klientu serviss jāizdala kā atsevišķs komponents viesu nama attiecību stratēģijā, tādējādi nodrošinot tā augstu kvalitāti, bez kuras pakalpojumu sfērā nevar būt veiksmīga un ilglaicīga darbība.
Atpūtas kompleksam ir jāizpēta un jāizanalizē svarīgākie servisa aspekti no klienta puses. Lai noteiktu savu klientu servisa vajadzības, jāveic detalizēta esošo un potenciālo klientu izpēte, lai noteiktu viesu nama veiksmes faktorus:
- Jānosaka konkurenti, ar kuriem, pēc klienta domām, viesu nams konkurē,
- Jānosaka visas servisa dimensijas klientu skatījumā,
- Jānosaka, kuri ir darījumu iegūšanas un klientu saglabāšanas kritēriji, kas ir kritiski klienta izvēlē,
- Jānosaka tirgus segmentācija, balstoties uz klientu izvirzītajiem kritērijiem,
- Jānovērtē kompleksa izpildījums attiecībā pret labākajiem vai līdzīgajiem nozarē.
Atpūtas kompleksa vadībai jānosaka veicamie pasākumi, kuri attīstītu darbinieku un motivētu to strādāt arvien labāk:
- Jānosaka darbinieku dažādās lomas, kurām ir ietekme gan uz nama kopējo darbību, gan uz saskarsmi ar klientiem.
- Esošie darbinieki ir jāizglīto un jāinformē par viņu ieguldījumu kopējā darbībā.
- Jāizstrādā noteikta atalgojumu sistēma, kas balstīta uz darba ieguldījumu.
- Pieņemot darbā jaunus darbiniekus, jāizvērtē viņu spējas un piemērotība attiecīgajiem amatiem.
- Jāorganizē apmaiņas programmas jau esošajiem darbiniekiem, lai attīstītu iemaņas un pilnveidotu to personības.
Jāapzinās, ka klienti arī paši seko līdzi jaunākajam tūrisma pasaulē, arī atpūtas kompleksam ir jāpalīdz klientiem apzināt jauno, ienākošo biznesa vidē, jo izglītoti klienti biznesu var padarīt vēl konkurētspējīgāku.
Atpūtas kompleksam ir jāizstrādā shēma, lai identificētu patieso klientu ienesīgumu un, lai to veiktu, ir jāapzina slēptās izmaksas atsevišķu viesu nama klientu apkalpošanas izmaksas.
Atpūtas kompleksam ir jānodrošina augsta kvalitāte katrā pakalpojumā, tāpēc katrs no tiem rūpīgi jāapzina.
Jāapzinās, ka mūsdienu pasaulē laiks ir zelta vērtē, tāpēc ir jāizstrādā sistēma, pēc kuras notiek efektīva komunikācija ar klientu, tai pat laikā lieki netērējot tā laiku.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация