Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:901157
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.04.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 29 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    8
1.  Uzņēmuma darbības paplašināšanas teorētiskie aspekti    11
1.1.  Uzņēmējdarbības plāna vispārīgs raksturojums    11
1.2.  Uzņēmējdarbības plāna funkcijas    12
1.3.  Uzņēmējdarbības plāna izstrādāšanas nosacījumi    13
1.3.1.  Plāna izstrādāšanas secība    14
1.4.  Uzņēmuma mērķi    15
1.5.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    15
1.6.  Mārketings un tirgus izpēte    16
1.7.  Konkurence    17
1.7.1.  Konkurences vide un cena    18
1.8.  Investīciju būtība un to nozīme uzņēmējdarbībā    19
1.9.  Risks un tā avoti    20
1.10.  Ražošanas izmaksu iedalījums    21
1.11.  Pieprasījums    23
1.12.  Piedāvājums    24
1.13.  Cenas noteikšana un nozīme    24
1.13.1.  Ārpuscenas faktori    25
1.14.  Finansu plāna izstrāde    26
1.15.  Naudas plūsmas plāns    27
1.16.  Peļņas vai zaudējuma plāns    28
1.17.  Pamatlīdzekļu nolietojums uzņēmuma ienākuma nodokļu vajadzībām    29
2.  Lauku tūrisma attīstīšanas plāns uzņēmumā    33
2.1.  „Zemnieku saimniecības „Pūpoli” ” apraksts    33
2.2.  Uzņēmuma darbības paplašināšana    34
2.2.1.  Projekta mērķis un uzdevumi    35
2.3.  Uzņēmuma vadīšanas un organizēšanas plāns    36
2.4.  Latvijas tūrisma nozares attīstības rādītāji    37
2.5.  Tūrismu reglamentējošie normatīvie akti    38
2.6.  Ūdenssaimniecības un tūrisma interešu attīstība    39
2.7.  Latvijas Republikas likumdošana    40
2.8.  Konkurentu apskats    41
2.9.  Potenciālā klienta apraksts    42
2.10.  Dīķsaimniecība Latvijā    43
2.11.  Karpa    44
2.12.  Līnis    45
2.13.  Zivju barības bāze    45
2.14.  Dīķa ierīkošanas tehniskais apraksts    47
2.15.  Eiropas Savienības atbalsta finansējuma iegūšana    48
2.15.1.  Atbalsta saņemšanas nosacījumi    50
2.16.  Riksi un draudi    51
2.17.  Uzņēmuma mārketinga aktivitātes    51
2.18.  Pakalpojuma izcenojumi    53
2.19.  Projekta investīcijas un finansēšana    53
2.20.  Finansu aprēķini    55
  NOBEIGUMS    63
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    65
  PIELIKUMI    68
Фрагмент работы

NOBEIGUMS.

Uzņēmuma darbības rezultāti lielā mērā ir atkarīgi no tā, kā vadība paredz tā attīstību un plāno darbību. Uzņēmējdarbības plāns ir ļoti laba iespēja pārbaudīt un analizēt idejas dzīvotspēju. Rakstot bakalaura darbu, man bija iespēja plānot nepieciešamās darbības, lai ideju realizētu, noskaidrot nepieciešamos resursus, veikt finansu aprēķinus, attīstīt un pilnveidot ideju, nonākto pie gala secinājumu vai šo ideju ir vērts realizēt. Šis darbs sniedz labu bāzi nākotnes uzņēmējdarbības ideju analīzei un vērtēšanai, kas paredzētu uzņēmējdarbības attīstīšanu, pilnveidošanu vai paplašināšanu.
Daba uzdevuma mērķis izvirzīts – uzņēmējdarbības plāna izveidošana un secināšana, vai to vajadzētu realizēt. Rakstot darbu tika apskatīt teorētiskā bāze jaunas idejas attīstīšanai uzņēmumā. Analizēta tūrisma nozares tirgus vide, likumdošana, konkurenti, klienti. Plānota uzņēmuma turpmākā organizatoriskā struktūra, mārketinga pasākumi, ieguldījumi, nepieciešamie izdevumi, Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansējuma piesaistīšana, prognozēti ieņēmumi, finansu rādītāji. Rakstot darbu, tika apskatīta un attīstīta tikai zivju audzēšanas plāns, lauku tūrisma pilnveidošanai esošā uzņēmumā, nošķirti no pastāvošās uzņēmējdarbības, tādēļ darbs atspoguļo tikai šīs idejas tirgus izpēti, finanšu datus.
Mārketinga analīze ļāva secināt, ka tūrisma nozarē ļoti labvēlīga vide ir dažādiem reklāmas pasākumiem, interneta vide paver plašas iespējas reklāmas izvietošanai bez maksas. Aktīviem uzņēmējiem plašas iespējas iesaistīties dažādās organizācijās, kas izveidotas, lai izglītotu un veicinātu uzņēmēju aktivitāti. Mērķa tirgus analīze ļauj secināt, ka uzņēmumiem, kas piedāvā makšķerēšanas pakalpojumus privātos zivju dīķos, jārēķinās ar salīdzinoši mazu potenciālo klientu skaitu, jo tūrisma nozarē makšķerēšana ir nišas tirgus. Lai piesaistītu potenciālo klientus, uzņēmējam savs pakalpojums jārada unikāls ar savu īpašo „odziņu”. Darbā apskatītā uzņēmuma īpašnieki plāno pievērst klientu uzmanību ar intīmu atmosfēru, draudzīgu attieksmi, augstu servisa līmeni.
Saimniecības vadītājiem jārēķinās ar dažādiem riskiem- vides, finanšu, ekonomiskiem un citiem. Tādēļ tie darbā riksi tiek apskatīti, lai ar tiem varētu rēķināties un no tiem izbēgt. Ja uzņēmums grib gūt panākumus, katru dienu ir jāriskē, bet pats lielākais risks ir neriskēt.
Apzinoties mērķi un tā sasniegšanas ceļu, uzņēmējiem laukos neatsveramu finansiālo atbalstu var sniegt Eiropas Reģionālā attīstības fonda līdzfinansējums, īstenojot aktivitātes, kas paredz uzņēmējdarbības attīstīšanu. Bakalaura darbā apskatītais uzņēmējdarbības plāns neguva cerēto atbalstu, jo apjomīgākās investīcijas- izmaksas neatbilda izdevumiem, kurus līdzfinansē struktūrfonds. Kas idejas attīstīšanas sākumposmā nebija plānots un prasīja lielākas pašu investīcijas kā bija plānots. Kopējais finansējuma apjoms no ilgtermiņa ieguldījumu struktūrā ir 10%. Šobrīd pieļaujama iespēja, ka ar esošajiem finansu rādītājiem struktūrfondu finansējums netiks piešķirts, kas prasīs papildus 636, 87 Ls ieguldīt pašu līdzekļus. Lai atbalsta finansējumu saņemtu otrā gadā nepieciešams uzrādīt nelielu peļņu, kas liecina par uzņēmuma izaugsmi un projekta lietderīgumu. Prasmīgi organizējot darbu, makšķerēšanas tūristiem iespējams piedāvāt iegādāties, saimniecībā izaudzēto produkciju, tādā veidā palielinot uzņēmuma blakus pamatnodarbošanās ienākumus.
Konsultējoties ar speciālistiem un analizējot speciālo literatūru, saimniecībā izlemts uzturēt un audzēt divas zivju sugas - karpas un līņus, kas ir vislabāk piemērotas Latvijas laika apstākļiem. Saimniekošanas veida analīze ļauj secināt, ka zivsaimniecība nav grūts saimniekošanas veids. Aktīvais laiks, kad zivis jābaro ir apmēram pieci līdz seši mēneši gadā, ziemā jārūpējas par skābekļa apmaiņu. Daļu barības iespējams iegūt no pārējā saimniecībā izaudzētiem augiem vai produktu atlikumiem, līdz ar to izmaksas nav tik lielas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация