Aktuāli kļuva arī lietoto preču veikali jeb humpalas. Domāju, ka šis trends ļoti lika aizdomāties arī jauniešiem par to, kādu postu mēs varam nodarīt ar saviem pirkumiem vien. Tā kā sociālos tīklus izmanto 53.6%, kas ir 3.6 miljardi cilvēku, domāju, ka tas ļoti palīdzēs samazināt vides piesārņojumu.
Katru reizi, nopērkot kādu preci, mums vienmēr būtu jāizanalizē, vai tā mums patiešām ir nepieciešama, kādas sekas tā var atstāt uz mūsu vidi un vai nav kāda alternatīva, kas kalpotu ilgāk un kas pēc tam nekaitētu videi, jo alternatīvas patiešām ir. Jā, tās bieži vien ir dārgākas, bet, vai tomēr mūsu, dzīvnieku un planētas veselība nav dārgāka? Vai labāk nav vienreiz nopirkt vienu kvalitatīvu preci, kas varbūt būs dārgāka, tomēr kalpos ilgāk un nebūs drauds videi? Domāsim atbildīgi, jo esam šīs Zemes saimnieki, šī Zeme mums ir dota viena vienīga...
…