Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:120907
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.09.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
  Administratīvo tiesību metodes    3
  Secinājumi    6
  Izmantotā literatūra    7
Фрагмент работы

IEVADS

Savā darbā es aplūkošu tēmu – administratīvo tiesību metodes. Pēc manām domām šī ir diezgan sarežģīta tēma, bet es mēģināšu par to nedaudz aprakstīt.


Administratīvo tiesību metodes.

Tiesību nozares ir norobežojamas no pārējām tiesībām arī pēc tiesību regulēšanas metodes.
Tiesību priekšmets nosaka kas un kādas attiecības tiek regulētas, bet administratīvo tiesību metode nosaka, kādā veidā tiek regulētas šīs tiesiskās attiecības.
Lai raksturotu administratīvo tiesību metodes, nepieciešamas uzskaitīt priekšnoteikumus.
Jebkuru sabiedrisko attiecību regulēšanas jomā ietilpst tāda vai citāda cilvēka darbība. Cilvēks ir sabiedriska būtne, dzīvo kopā ar citiem un sadarbojas savā starpā. Jebkura šāda darbība rada nepieciešamību par:
1.sadarbību,
2.saskaņotību,
3.sakārtotību,
4.organizētību.
Visai šai darbībai jābūt harmonizētai laikā un telpā. Tai jābūt pakļautai noteiktiem un nospraustiem mērķiem, balstoties uz vienotiem un vispārējiem noteikumiem. Kopējā darbība nosaka pārvaldes nepieciešamību. Pārvalde objektīvi un nenovēršami ir sabiedrības un sabiedrisko attiecību neatņemama esamība.1Pārvaldes attiecības vienmēr bija un būs, kamēr pastāvēs cilvēce un sabiedrība.2



Pārvaldes attiecības ,tāpat kā ģimenes un ekonomiskās attiecības, radās daudz agrāk nekā juridiskās normas un likumi.
Likumi un juridiskās normas ne tik daudz rada pārvaldes attiecības vai veic pārvaldi, cik tiek izmantotas, lai pārvaldes attiecības tiktu formalizētas, sakārtotas un aizsargātas
Pārvalde savā būtībā nosaka dominanti, kur vienas puses gribai ir noteicošā vara, spēks pār otras puses gribu un bieži vien vienas puses pakļautību otrai pusei.
Pārvaldes sistēmā subjekti nav līdzvērtīgi (varas ziņā) ,tie realizē un pilda dažādas sociālās lomas.
Šo pušu nelīdzvērtību administratīvajās tiesībās nenovērš un arī necenšas novērst. Pieņemot šo nelīdzvērtīgo kā objektīvo nenovēršamību, likumdevējs, reglamentējot izpildvaras organizāciju un darbību, juridiski un jau pašos pamatos ieliek to, ka puses nav līdzvērtīgas. Šī nelīdzvērtīgas objektīvā ielikšana ir tāpēc, lai veiktu valsts pārvaldi un radītu objektīvos noteikumus visiem. Nelīdzvērtīga nenozīmē, ka šai pusei ir pilnīga rīcības brīvība.
Valsts varas realizācijai ,kā publisko tiesību subjektam, ir pienākums veikt savu darbību atbilstoši likumam un ievērojot indivīda tiesības.
Administratīvo tiesību galvenās metodes tiek atklātas atbildot uz jautājumiem:
1.uz kādu juridisko faktu pamata rodas, nodibinās, mainās vai beidzās tiesiskās attiecības?1

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,98 €
Комплект работ Nr. 1122147
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация