Lai noskaidrotu Latvijas lielā uzņēmuma attiecību ar masu medijiem, izvēlējos pētīt, kādas attiecības ar masu medijiem ir A/S „Latvijas Valsts meži”. Laikraksts "Diena" un aģentūra "Nords Porter Novelli" jau vairākus gadus veido uzņēmumu "Reputācijas topu", kurā 150 uzņēmumu konkurencē AS „Latvijas Valsts meži” pēdējos gados ir tikai ap 100 vietu [1]. Jāsaka, ka komunikācija ir lielo uzņēmumu privilēģija, kas palīdz ne tikai nostiprināties uzņēmumam sabiedrībā, bet arī ar vienu teikumu zaudēt uzticību sabiedrības acīs. Tāpēc gribēju izpētīt, kā Latvijas valsts meži sadarbojas ar masu medijiem.
AS LATVIJAS VALSTS MEŽI par sabiedriskajām attiecībām ir atbildīgi 3 cilvēki, taču veido tās viss uzņēmums [1].…