Kā sniegt patērētājam šo informāciju, kura būtu jāatceras? Daudziem cilvēkiem ir labi attīstīta emocionālā atmiņa, proti, viņi varbūt neatcerēsies kas notika, bet spilgti atcerēsies izjustās emocijas, tādēļ, domājot par produkta pārdošanu, būtu svarīgi, lai reklāma radītu pozitīvas emocijas. Tas ir īpaši svarīgi gadījumos, kad ir konkurence ar līdzīgiem produktiem starp kuriem nepastāv lielas atšķirības to funkcionalitātē un kvalitātē. Šis pārdošanas aspekts varētu būt daudz svarīgāks Millenials paaudzei kā X paaudzei, jo Milleniāļi vēlas nopirkt emocijas nevis lietas. Atmiņas bieži ir saskaņotas ar sensoriem iespaidiem, smarža var atsaukt atmiņā kādus pagātnes notikumus. Informācija no smaržas un garšas receptoriem nonāk pa taisno smadzenēs caur hipokampa ožas sīpoliņiem, tāpēc šīs maņas nereti izraisa visspēcīgākās atmiņas. Ja vien tas ir iespējams, būtu jāmēģina radīt potenciālajā patērētājā pozitīvās emocijas caur viņa atmiņā jau esošo informāciju, piemēram, izmantojot smaržas vai garšas atmiņu. …