Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:983855
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.04.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Secinājumi:
Man jāatzīst, ka mana izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies daļēji, jo šo portālu sniegtajām ziņām nav vērojama tendenciozitāte, bet drīzāk paviršība pret ziņas lasītāju. Šī paviršība izpaužas tajā, kā portāls minējis ziņas par augstākās izglītības reformām – www.ir.lv ir „racis dziļāk”, veicis pētījumus un lūdzis izteikties sabiedrībā pazīstamus viedokļu līderus (piemēram, Ivaru Ijabu) , kas ir spējīgi spriest par reālo situāciju, jo paši ir tajā iesaistīti jau daudzus gadus. Ir.lv ir izmantojuši vizuāli pievilcīgāku dizainu un lasītājam saprotamu valodu, kura neprasa zināšanas specializētā terminoloģijā, kā arī fakta interpretāciju visbiežāk ir veicis jau pats žurnālists.
Tai pašā laikā portālā www.nra.lv publicēto rakstu skaits ir lielāks, bet tajos atrodamās informācijas kvalitāte ir zemāka, jo, piemēram man, neko neizsaka vārdu virknējums „Informatīvais ziņojums sagatavots, lai izvērtētu augstākās izglītības finansēšanas kārtību Latvijā, salīdzinātu to ar citās valstīs esošajām augstākās izglītības finansēšanas sistēmām, kā arī sniegtu priekšlikumus uz rezultatīvajiem rādītājiem orientēta augstākās izglītības finansēšanas modeļa ieviešanai.” Šis citāts lasītājam neko neizsaka, tas nosauc ziņojumā esošos virsrakstus, bet tas neatspoguļo to, ko šis ziņojums neiekļauj, tas neparāda nekādu iespējamo rezonansi sabiedrības norisēs.
Izmantotās pieejas derīgums šīs tēmas analīzē, manuprāt ir atbilstošs, jo kaut vai rakstu skaits pret to kvalitāti jau vien ir rādītājs tam, kāda ir redakcijas kopējā nostāja, šajā gadījumā atklājās www.nra.lv neieinteresētība problēmas atspoguļošanā. Protams, šo atklājumu varu skaidrot ar to, ka abiem šiem medijiem ir dažādas mērķa auditorijas, bet tas tomēr nedrīkstētu būt vadošā medija informācijas „filtrs” tādā pakāpē, ka Latvijas augstākās izglītības sistēmas svarīgākā reforma tiktu atspoguļota tikai faktu veidā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация