Bizness ir mehānisms, kas izmaina gan cilvēku, gan viņu attiecības. Aktuāls kļūst jautājums, vai šajās jaunajās attiecībās ir vieta ētikai, senajam morāles principam: ”Nedari otram to, ko negribi, lai dara Tev!” Vai biznesā vispār ir iespējama ētika? Diemžēl, aicinājumi pēc ētikas biznesā bieži vien atgādina tādu kā ubagošanu. Tik nesavienojams daudziem liekas vārdu “ētika” un “bizness” savienojums.
Dzīvē nostiprinājusies pārliecība, ka biznesa ētikā godīgums ir neiespējams, vismaz kapitāla sākotnējās uzkrāšanas periodā. Pēc uzņēmēju domām, ētika labākajā gadījumā var būt “luksus prece”, ko šad tad var atļauties pēc tam, kad biznesā jau iekarotas stabilas pozīcijas. …