Man ļoti patika arī tas, ka filma bija veidota, kā gara reklāma – ainas, kas pārvērtās smaržu reklāmās, ātrums ar kādu mainījās kadri, košās krāsas... Paviršam vērotājam, var šķist, ka filma ir tikpat tukša un sekla, kā visa reklāmas industrija, kas gadā nopelna 500 miljardus un tikai ar 10% no šīs summas pietiktu, lai novērstu badu pasaulē, taču nav ieinteresēta to darīt... Šī filmas „virskārta” dažiem liek saviebties nepatikā, dažiem „rakt” dziļāk... Arī aktieru darbs ir nepārspējams – Oktāva lomas tēlotājs ir nenoliedzami izpratis Oktāva raksturu un nenoliedzami ir šīs filmas zvaigzne. Man ļoti patika tas, ka arī pats Frederiks Beigbeders (viņš ir autors novelei pēc, kuras motīviem ir tapusi filma) ir redzams vienā no ainām. …