Filmā redzami ļoti daudzi tuvplāni, kas norāda uz varoņu emocionālo stāvokli un iekšējiem pārdzīvojumiem. Pats režisors minējis, ka filmā esot vēlējies arī tādus kadrus, kas atgādinātu komiksu bildes “tas nav normāls filmu leņķis, bet man tas ļoti atgādina grafisku noveli. Bija ļoti svarīgi iegūt tādu kadru”. Viens no šādiem kadriem redzams pašā filmas sākumā, kad Arturs guļ uz zemes un bērni nežēlīgi viņu spārda ar kājām. Kadrs filmēts no augšas, priekšplāna labajā pusē redzamas balkona margas un gandrīz kadra centrā, it kā zem vadiem, redzami šie jaunieši, pilnībā aizsedzot klaunu. Filips arī min, ka kadrs ir interesants ar to, ka Arturs sākumā cenšas sniegties pēc plakāta ar domu, ka spēs to vēl salabot, bet tā vietā viņš nospiež pogu, kas ļauj no pie tērpa piestiprinātās puķes izšļākties ūdenim, “jo dienas beigās viņš ir Džokers un viņa mērķis ir likt cilvēkiem smieties”.…