Brīdī, kad pilsētiņas iedzīvotāji ir panikā par mēri, uz inficētajām mājām tiek uzvlikti balti krusti, ir epizode, kurā tiek izmantots šķībs kameras rakurss, kas seko ārsta kustībai. Tas rada nestabilitātes sajūtu. Kad Huttera darba devējs Knock izbēg no trakonama, viņš tiek filmēts no zemā rakursa, taču pūlis, kas viņu grib sodīt, no augstā rakursa. Tas ir pretrunā ar klasisko rakursu izmantojumu, jo zemais rakurss rada ilūziju par dominanci, taču šajā gadījumā Knock ir upuris. Režisoram patīk izmantot dziļo mizanscēnu, piemēram, ainā, kad mirst Ellena un uz viņu noskatāas vīrs ārpus durvīm.
Vērojams specefekts epizodē, kad Orloks dienas gaismā izkūp dūmos. Tiek paavēstīts, ka brīnumainā kārtā slimie vairāk nemirst un vampīra ēna pazūd līdz ar rīta Sauli - pēdējā filmas epizode ar pilsētu, kurā uzaust gaisma.
…