Mediji ir ceturtā vara, jo tā spēcīgi ietekmē sabiedrības viedokli dažādos jautājumos. Mediji ir informatīvais resurss politikas, ekonomikas, kultūras un sociālajai jomai. Medijus izmanto reklāmu izvietošanai, realizējot plašu tirgu.
Latvijā mūsdienās iespējams novērot globālo tendenču ienākšanu – aizvien vairāk TV, Radio un laikrakstos atspoguļo reklāmas un ziņas, kas skar pasauli globālā mērogā.
Savā esejā pievērsīšos Žana Bodrijāra mediju kritikai, salīdzinot to ar Latvijas situāciju. Bodrijārs apgalvo, ka mēs dzīvojam pasaulē, kur informācijas apjoms aizvien vairāk un vairāk palielinās, taču jēgas kļūst aizvien mazāk un mazāk. Arī Latvijā aizvien vairāk ienāk informācijas, kas skar citas valstis Eiropā, un ņemot vērā neseno Latvijas esamību PSRS sastāvā, sabiedrībai ir grūti uzņemt un atlasīt tik daudz jaunas informācijas tik īsā laika posmā – neatkarības laikā.
Jāsaka, ka informācijas lielais apjoms izvirza jautājumus par informācijas kvalitāti un cilvēka spēju atlasīt sev nepieciešamo informāciju.…