Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:502783
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.11.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Фрагмент работы

Viens no negatīviem aspektiem, ko uzsver Abdulaziz Fahad Alfehaid ir tas, ka globālās ELT pieejas vai metodes var būt efektīvas un lietderīgas ELT klasēs, turklāt noteiktās mācību klasēs tie būs neatbilstoši. Mācību process un ELT materiāls var iekļaut noteiktās vērtības, tradicījas, paradumus, kas var būt arī neatbilstošas noteiktai videi, piemēram, Rietumu mācību grāmatas joprojām ir etnocentriskas un maz uzmanības tiek pievērstas sociāli kulturālam kontekstam, kurā tos var izmantot. Piemēram, dažas ELT mācību grāmatās, kas tiek publicētas Rietumos, var būt nepiemēroti musulmaņu skolotājiem un studentiem, jo šajās mācību grāmatās var būt iekļautas tādas lietas, kas ir aizliegtas islāma valodā, piemēram, dzimumattiecības pirms laulībām vai alkohola lietošana.(5) Attiecībā uz tehnoloģiskajām izmaiņām (piemēram, valodu mācīšana tīklā) Warschauer un Kern (2000) apgalvo, ka šīs izmaiņas ietekmē ELT un mācīšanās kopumā un dažu mācību prasmju uzlabošanu. Viens no piemēriem, ko viņi sniedz ir lasīšanas prasme. Viņi turpina apgalvot, ka lasīšanas prakse ir mainījusies īpaši jauniešu vidū, kuri uzauguši ar datoru. Tas nozīmē, ka dažos gadījumos ekrāns aizstāj lapu.(5) Negatīva ietekmē ir arī tāda, ka skolēni izmanto tiešsaites angļu valodas tulkotājus- tekstu tulkošanai, kā rezultāta tādas prasmes, ka izprast vārdu kontekstā, uztvert galveno domu pakāpeniski zūd, kā rezultātā vārdu krājums un zināšanas netiek uzlabotas. Globalizācija var izraisīt slinkumu un atkarību no citiem. Daži angļu valodas skolotāji nevarēs kļūt produktīvi un radoši, uzlabojot ELT metodes, turklāt kļūs atkarīgi no citiem, kas tos nodrošinās ar jauniem materiāliem un metodēm. Turklāt, bieži vien skolotāji nav labi sagatavoti, lai pielietotu jaunas metodes, nav labi apmācīti izmantot jauno mācību aprīkojumu ELT klasēs. Kas var radīt gan viņiem, gan studentiem neapmierinātības sajūtu un sarežģītību valodu apguvē. Fakts ir tāds, ka paskaidroja Warschauer un Kern " Ja valodu mācīšana ir kļuvusi arvien aizraujošāka, tā ir kļuvusi arī aizvien sarežģītāka. "(5)…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация