Dažādu pētnieku viedoklis tika izmantots grāmatas pirmajā daļā, ka Ellisa domas pastiprinājums. Tiek uzsvērts, ka slavenību kultūra ir nebeidzama unikāla maskurāde un lai gan medijs pats par sevi ir mainījis savu formu, efekts nav mazinājies. Apkopojot patērētāju sabiedrība , kas mēs esam, arī slavenības ir pārvērtusi precēs un tās mēram iespējamo materiālo labumu gūšanas prizmā.
Grāmata kopumā ir klasiskā populārzinātniskā valodā uzrakstīta, viegla lasāmviela, kuras lielākā pievienotā vērtība ir konkrēto situāciju apraksti no slavenību dzīvēm. Tomēr jāsaka, ka, manuprāt, grāmata ir mākslīgi izstiepta un autors vienā grāmatā vēlējies iekļaut visus iespējamos aspektus, kas saistīti ar slavenību kultūru. Tādas sadaļas, kā etniskās minoritātes un reklāmas ietekme prasa plašāku skaidrojumu, nevis virspusēju situāciju aprakstu no dažādu pasaulē populāru cilvēku dzīvēm. Savā ziņā ar šiem aprakstiem autors veicina slavenību kultūras fenomena attīstību vairāk kā izpratni, jo tie piesaista uzmanību un attēlo vispārzināmus faktus. Pirmās grāmatas nodaļas bija daudzsološas, diemžēl no grāmatas vidus sākās domas atkārtošanās un vispārinātu atziņu deklarēšana.
…