No šī visa varam secināt, ka mūsu imidžs ir iespaids ko mēs radām apkārtējos cilvēkos par sevi un savu uzņēmumu vai iestādi, kurā strādājam. Imidžu var veidot apzināti- tādu, kādu mēs vēlamies, lai sabiedrība mūs uztver- pozitīvi un labvēlīgi. Bet, ja pie imidža veidošanas netiek strādāts- tas veidojās pats. Šis nav labs variants, jo tad tas var izveidoties neparedzams un graut jūsu reputāciju. Imidžs var būt subjektīvs, dažreiz arī nepareizs, jo to iespaido cilvēka emocijas, agrākie priekšstati, pieredze, zināšanas u.c. pastāv dažādi imidža veidi: preces imidžs, tirgus imidžs, organizācijas imidžs un, protams, personīgais imidžs. To var radīt, izmantojot reklāmu, uzlabojot preču un pakalpojumu kvalitāti un citos veidos. Labs imidžs garantē iespēju pārdot firmas nosaukumu (brendu/zīmolu), kādu firmas preču grupu (preču zīmi), galu galā- pārdot pašu preci. Tas veido arī organizācijas darbinieku statusu, piederību konkrētajai organizācijai, arī stabilu klientu piesaisti. Nekad neaizmirsti, ka tavam ārējam izskatam un manierēm citi cilvēki pievērš uzmanību. Tā pat sabiedrība pievērš uzmanību visam, ko organizācija dara un ko runā. …