Pavisam nesen mēs visi gājām vēlēt, iespējams pat īsti nezinot par ko, jo mums trūka informācijas, lai izdarītu pareizo izvēli. Čaklākie vēlētāji varbūt ielūkojās partiju programmās un apskatīja kandidātu sarakstus, bet vai patiešām sabiedrība bija informēta par notiekošo? Domāju, ka tā nebūt nebija, tādēļ nolēmu kļūt par šīs dezinformētās sabiedrības informācijas lietu ministru, kas noteikti šo situāciju ne tikai mainīs, bet arī uzlabos.
Par savu mērķi izvirzu jaunu tehnoloģiju izstrādāšanu un ieviešanu, lai informācija būtu pieejama ikvienam šīs sabiedrības loceklim, ne tikai pilsētniekiem, bet arī laukos dzīvojošajiem sabiedrības locekļiem. Kā jau zināms, informācijas un tās izplatīšanas attīstība ir cieši saistīta ar mūsdienu sabiedrības attīstības iespējām un savstarpējo komunikācijas procesu. Otrkārt, pilnveidošu lineāro komunikācijas modeli televīzijā, reklāmām atvēlot konkrētu ētera laiku, jo reklāmas traucē iegūt neizkropļotu informāciju, tādā veidā cilvēkam būs vieglāk uztvert sev nepieciešamo, svarīgo informāciju.…