Secinājumi. Konkurence ir izdevīga pircējam, jo tā ietekmē ražotāju. Lai konkurence sekmētu ražotāju darbību ir vajadzīga ilgtspējīga resursefektivitāte, lai pircējs samazinātu izmaksas un izmantotu ietaupīto naudu citu preču pirkšanai un palielinātu efektivitāti, sekmētu uzņēmuma attīstību un sasniegumus, nodrošinātu taisnīgumu. Tirgus apbalvo to, kas dod labumu, izdevīgumu sev un citiem, bet soda to, kas cenšas gūt labumu tikai sev vai strādā neefektīvi. Konkurence nodrošina brīvību. Pircējs ir brīvs savā izvēlē. Ražotājs brīvi var noteikt, ko un kā ražot. Uzņēmuma īpašnieks var izvēlēties kvalificētākos strādniekus, bet tikpat brīvi strādnieki var izvēlēties uzņēmumu, kurā strādāt.…