Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:407545
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.11.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Patstāvīgā darba 1.daļa: Kas skolotājam traucē būt cilvēcīgam    3
2.  Patstāvīgā darba 2.daļa: Problēmsituāciju risinājums    7
Фрагмент работы


Jautājums par skolotāja cilvēcisko attieksmju pusi nebūt nav tikai šodienas problēma. Tas ir bijis aktuāls vienmēr. Skolotājs ir tas cilvēks, kas bijis un būs sabiedrības uzmanības centrā sākot no pirmklasnieka un beidzot ar skolēna vecākiem un vecvecākiem. Skolotājs, kā personība, ar savu profesionālo darbību, ar prasmi veidot attiecības ar apkārtējo vidi, ietekmē daudzu cilvēku prātu, gribu, jūtas un likteņus.
Šodienas trauksmainajā un mainīgajā dzīvē, bērnu vecākiem aizbildinoties ar laika trūkumu un aizņemtību, skolotāja loma tikai pieaug. Visai sabiedrībai kopumā ik brīdi ir tik daudz problēmu, kuras kaut kā jāatrisina šim brīdim, ka nav laika domāt par savu pēcteču nākotni. Skolotājs kā cilvēks nav izņēmums.
Skolotājs nav tikai profesija, tā ir misija. Ne katrs, kas ieguvis pedagoģisku izglītību, arī savā būtībā spēj būt labs skolotājs. Profesionālajai sagatavotībai un prasmei audzināt nemanot ir liela nozīme jaunās paaudzes izglītošanā, tomēr galvenais akcents liekams uz personības īpašībām, tādām kā mīlestība pret bērniem, spēja iejusties bērna attīstības līmenī un emocionālajā stāvoklī. Pedagogam ir jāsaprot bērni. Š. Amonašvili, savā grāmatā “Kā klājas bērni ?”, atzīmē divus principus, kas traucē pedagogam saprast skolēnus:

1.Mēs skumstam par kaut ko neatgriezeniski zudušu, taču neticam , ka arī paši esam kādreiz bijuši bērni tieši tāpat kā tagad mūsu skolēni.
2.Daži skolotāji nesaprot, kāpēc katra cilvēka dzīvē ir bērnība. Kam vajadzīgs šāds nepastāvīgs un pārpratumiem, kaprīzēm, nedarbiem, slimībām pārpilns dzīves periods ? [ 1. 92-93 lpp.]

Autors savā darbā dod mums arī atbildi šīs problēmas risinājumam:
“Atgriezies savā bērnībā, tu atradīsi tajā zelta atslēdziņu, kas palīdzēs atvērt durvis uz bērna pasauli. Iepazīstini bērnus ar šīm fragmentārajām atmiņām, dod viņiem iespēju ieraudzīt tevi tikpat maziņu, kadi ir viņi paši, un audzēkņi ielaidīs tevi savā bērnības pasaulē. Viņi uzticēsies tev tāpēc, ka tu viņu vidū dzīvosi ar savu bērnību. Tu iepazīsi bērnus tādus, kādi viņi ir un kādi viņi kļūs no tavas labvēlīgās ietekmes.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация