Starp cilvēkiem veidojas konflikti, bez tiem nekā neizbēgt, taču komunikācijas problēmas ir ļoti atkarīgas no situācijas un kādā organizācijā atrodas dotajā brīdī. Vienkāršākiem vārdiem sakot - noteiktas “attiecības” un to veidošana konkrētā organizācijā/kopienā kā, piemēram, ģimene kā organizācija; darba vieta kā organizācija; Valsts pārvalde, institūcijas kā organizācijas; interešu grupas kā organizācija u.c. Kā arī komunikācijai pastāv dažādas pieejas: Pēc organizācijas komunikācijas līmeņa (mikro; mezo; makro), formālā un neformālā organizācijas komunikācija, vertikālā un horizontālā organizācijas komunikācija (arī
diagonālā), iekšējā un ārējā, tāpat arī krīzes komunikācija, konfliktu menedžments, inovāciju
ieviešana un to apgūšana, komunikācijas tehnoloģiju pielietojums,
nozīme u.tml.…