Savu darbu izvēlējos rakstīt par kvalitatīvas skolas attīstību. Manuprāt, lai skola būtu laba un spētu arī kvalitatīvi attīstīties ir jānodrošina gan darbinieki, gan audzēkņi ar labiekārtotu un mūsdienu vidi, kā arī liela nozīme ir pedagogu attieksmei pret darbu, pret skolēniem, sadarbībai savā starpā.
Demokrātiskā sabiedrība cilvēku redz kā aktīvu darbinieku, kas ir ieinteresēts domāt, attīstīt pats sevi, pilnveidot vidi, visu veicot mērķtiecīgi. Cilvēks vēlas ietekmēt un aktīvi vadīt procesus, lai īstenotu mērķi. Mūsdienu cilvēkam nav pieņemama pasīvā, viņam ierādītā loma. Mainījusies arī izpratne par vadību, pārvaldi un izglītību 21.gadsimtā.
Demokrātiskā valstī centrālais ir cilvēks ar vēlmi dzīvot pilnvērtīgu dzīvi labklājībā. Skolai demokratizācija nozīmē nepieciešamību spēcināt sadarbības prasmes, māku diskutēt, radīt iespējas iniciatīvai, kā arī apzināties personīgo atbildību un savu ietekmi uz sabiedrības attīstību. Tādēļ viens no ceļiem ir pakāpeniska pāreja no mācīšanas uz mācīšanos, izglītības nodrošināšana sev izvēlētajā jomā un izglītības iespējas mūža garumā.
Latvijas izglītības koncepcijā un Latvijas izglītības likumā teikts: „Izglītības mērķis ir radīt labvēlīgus apstākļus brīva, radoša un kulturāla, uz tālāku izglītību orientēta cilvēka izaugsmei; sekmēt tāda Latvijas demokrātiskās sabiedrības locekļa veidošanos, kurš spēj patstāvīgi saskatīt un lietpratīgi risināt dzīves problēmas, kompetenti strādāt savā darbības jomā valsts, ģimenes un paša labā.”…