Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:705498
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Izpētot kādās grupās ir iedalītas Kvantitatīvās pētījumu metodes, darba autors nonāca pie secinājuma, ka visefektīvākās varētu būt netiešās, datorizētās. Pirmkārt aptauju ir iespējams veikt anonīmi. Respondentam nav jāatklāj sava personība, un tas noteikti veicina to, ka atbildes ir sniegtas patiesi. Protams nav zināms kādi ir konkrētā respondenta apstākļi, aptaujas sniegšanas laikā un pastāv risks par to, ka ārējie apstākļi var ietekmēt atbildes.
Otrkārt, lēti. Lai veiktu vienkāršu aptauju internetā ir iespējams atrast vairākas mājas lapas, kuras bez maksas piedāvā gatavas sagataves uz kā pamata var izveidot anketu un veikt aptauju. Kā arī izstrādāti dažādi rīki, kas palīdz vizualizēt un apkopot informāciju.
Treškārt ātrums un vienkāršība. Nav nepieciešams daudz laika un īpaši speciālu zināšanu, lai uz iepriekšminētās anketas sagataves pamata izveidotu sev vajadzīgo aptaujas rīku.
Ceturtkāt, izmantojot sociālo tīklu dotās iespējas, ir iespējams atlasīt skaitliski lielu, bet konkrētu interešu cilvēku grupu, kas nebūtu iespējams mēģinot veikt aptauju tiešā veidā.
Darba autors veica aptauju un rezultātus lūdzu skatīt 1. pielikumā. Aptauja tika publicēta vienu dienu. Saņemtās 7 aizpildītās anketas uzskatāms par labu rezultātu un tas ļauj nonākt pie sekojošiem secinājumiem.
Pirmajā jautājumā 4 no 7 respondentiem uzņēmumu dibinās tuvākajā laikā, kas dod pārliecību par to, ka jurista piedāvātie pakalpojumi ir vai tuvākā laikā būs nepieciešami. Otrais jautājums, 6 no 7 plāno dibināt mikrouzņēmumu. Attiecīgi secinājums, mārketinga aktivitātes tiks koncentrētas uz piedāvājumu dibināt mikrouzņēmumu, kas visvairāk interesēt. Trešais jautājums dod informāciju par to, ka lielākoties potenciālie klienti nebūs iepriekš nodarbojušies ar uzņēmējdarbību un viņiem nav pieredzes uzņēmuma dibināšanā. Ceturtais un piektais jautājums dod pārliecību, ka potenciālie uzņēmuma īpašnieki izmantos jurista pakalpojumus un ir gatavi maksāt vairāk par 100 eiro.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,48 €
Комплект работ Nr. 1359188
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация