Viens no viesnīcas administratora pienākumiem ir arī viesnīcas vizuālā tēla un sejas veidošana, jo administrators ir viesnīcas SIRDS. Tā kā viesnīcas administrators ir pirmais cilvēks, ko viesnīcas viesis satiek, tad viesnīcas administratoram jācenšas viesnīcas viesim piedāvāt izbaudīt pēc iespējas vairāk viesnīcas pakalpojumus. Viesnīcas administratoram jābūt kā pārdevējam veikalā, pārdot pēc iespējas vairāk preču, lai gūtu pēc iespējas lielāku peļņu. Viesnīcas administratoram jāslavē viesnīca un tās piedāvātais pakalpojuma klāsts tā, lai viesnīcas viesis atgrieztos tajā atkal un atkal. Viesnīcas administratora pienākums ir gan rūpēties par siltu viesa sagaidīšanu viesnīcā, gan paredzēt un censties piepildīt klienta paustās un nepateiktās vēlmes un kā arī nodrošināt patīkamu atvadīšanos. Kopumā tieši no viesnīcas administratora lielā mērā ir atkarīgs, vai viesnīcas viesis vēlēsies atgriezties un izmantot pakalpojumus atkārtoti vai nē.
Latvija ir maza, taču konkurence viesmīlības industrijā ir salīdzinoši augsta, līdz ar to viesmīlības industrijas uzņēmumi nevar atļauties zaudēt klientus! Tādēļ tiem, kuri redz sevi biznesā ne tikai šodien, bet arī rīt un parīt, jāpanāk, lai klientu apkalpošana ir prioritāte ne tikai uz papīra, bet arī darbinieku prātos. Laba apkalpošana sekmē klientu lojalitāti ilgākā laikā. Viesmīlības industrijā sniegtie pakalpojumi ir ļoti līdzīgi, tāpēc nereti tieši apkalpošana, nevis uzņēmuma reklāma vai piedāvātais pakalpojums un cena nosaka klienta izvēli. Ja viesnīcas darbinieki un tajā skaitā arī viesnīcas administratori labi saprot savu viesu prioritātes un piedāvā atbilstošu apkalpošanu, tad arī ir veiksmīgāki konkurences cīņā, un tas palīdz savam uzņēmumam uzlabot savas pozīcijas tirgū.
…