1. Empīriskā analīze
Empīriskas analīzes ietvaros tika izmantota anketēšanas metode, ar mērķi noteikt būtiskas sakarības starp anketas respondentu demogrāfiskajam pazīmēm, viedokļiem par organisko kosmētiku un kosmētikas produkcijas pirkšanas ietekmējošiem faktoriem. Līdz ar to dati tika iegūti, izmantojot strukturētas aptaujas metodi, izplatot to starp dažādā vecuma, dzimuma Spānijas iedzīvotājiem. Kopumā anketā piedalījās 41 Spānijas iedzīvotājs, tādējādi analīzes secinājumi jāuztver kritiski, jo tie neapgalvo visas valsts iedzīvotāju pozīciju. Lai būtu iespējams izdarīt pēc iespējas ticamākus patērētāju analīzes secinājumus, tika veikts iegūto datu salīdzinājums, noteicošo pazīmju tiešās korelācijas pārbaude.
Lai noteiktu kosmētikas lietošanas un pirkšanas tendences starp anketas respondentiem tika veikta datu salīdzināšana starp Spānijas iedzīvotājiem, pēc dzimuma pazīmes. Līdz ar to kopējais relatīvais biežums ir noteikts atkarībā no kosmētikas līdzekļu izmantošanas biežuma un naudas līdzekļu tērēšanas kosmētikai (skat. 1. tabulu).…