Vietējā tūrisma tirgus attīstība ir būtiska Latvijas tūrisma nozares sastāvdaļa un arī viens no Latvijas tūrisma mārketinga stratēģijas mērķiem. Vietējam tirgum ir liela nozīme ilgtspējīgas un līdzsvarotas tūrisma nozares attīstībā, īpaši dodot ieguldījumu reģionālā tūrisma attīstībā, kam reģionos ir arī būtisks sociāls raksturs - bezdarba mazināšana, papildus ienākumi lauksaimniecībai, kultūras un dabas objektu saglabāšana un aizsargāšana, infrastruktūras izveidošana vai uzlabošana. Latvijas tūrisma mārketinga stratēģijas aktivitāšu īstenošana tiek nodrošināta TAVA (Tūrisma attīstības valsts aģentūra) piešķirtā valsts budžeta ietvaros, kā arī piesaistot sadarbības partneru finansējumu un Eiropas Savienības fondu finansējumu. Finansējumu izmanto Latvijas tūrisma produktu virzīšanu mērķa tirgos, tūrisma tēla atpazīstamībai, tūrisma piedāvājuma cenas un kvalitātes attiecības sabalansēšanai. Tā lūk TAVA ir izstrādājusi plānu tūrisma attīstībai līdz 2015. gadam.
Latvijas ekonomikai ir daudz perspektīvu, lai tā varētu veiksmīgi attīstīties. Tāpat arī inflācijas līmenis krītas, līdz ar to mūsu ikdienas dzīves iet uz augšu. Gan jau bezdarba līmenis arī kritīsies un veidosies jaunas darba vietas. Šīs problēmas izzudīs, jo tās ir tikai ekonomiskās krīzes sekas. Ir daudz viedokļu par eiro zonu, kurā Latvija plāno iestāties, daudzi uzskata, ka mums nevajag līst un sekot citiem, bet citi uzskata, ka tad mēs būsim pasargāti no problēmām. Mans viedoklis svārstās šajā jautājumā. Latvija ir maza valsts, tāpēc kārtīgi jāpārdomā, ko mēs gribam sasniegt un kādi šķēršļi mums jāpārvar, lai to izdarītu.
…