Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:747215
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.11.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Šajā esejā analizēšu kādas konkrētas Rīgas vakarskolas izglītības sistēmu dažādu pedagoģiski filozofisko koncepciju skatījumā. Šī skola ir mana darbavieta, tāpēc centīšos dot precīzu ieskatu un analīzi par šo skolu.
Izglītība ir mērķtiecīgi organizēta sabiedrības vēsturiskās pieredzes, kultūrvērtību apgūšanas, pārmantošanas, sistematizētu zināšanu un prasmju apguves, personības īpašību, pārliecību, attieksmju un vērtību veidošanas un veidošanās joma, atbilstošu praktisku darbību kopums un rezultāts.
Pedagoģiski filozofiskās koncepcijas var iedalīt – esentiālismā, progresīvismā, bihevioristiskā pieejā, darbības pieejā, eksistenciālā pieejā, psihoanalītiskā pieejā un humānistiskā pieejā. Esejā analizēšu, kā katra no šīm pieejām izpaužas konkrētajā skolā.
Esentiālisms jeb klasiskā pieeja. Manuprāt, vakarskolās situācija ir daudz savādāka, nekā parastās skolās, jo daudz skolnieku jau ir pieauguši. Šajā skolā izpaužas esentiālisms, jo skolas mērķis varētu būt - nodot nākošai paaudzei iepriekšējās paaudzes zināšanas, pieredzes un kultūras mantojumu. Atšķirība no parastas skolas ir tā, ka vakarskolā lielākā daļa jau zināmā mērā ir iekļāvušies sabiedrībā un skola ir tikai kā palīglīdzeklis, lai noturētos šajā sabiedrībā. Protams, katrā lietā ir izņēmumu. Interesanti, ka skolas darbiniekiem ir svarīga katra skolēna individuāli subjektīvā pieredze un pats galvenais nav zināšanas. To var novērot stundās un starpbrīžos, kur ļoti bieži var manīt, ka skolēni ar skolotājiem brīvi un nepiespiesti runājas par dažādām tēmām. Mācību programmu nosaka, balstoties uz iepriekšējo pieredzi, programmas prasības obligātas visiem. Skolēna aktivitātes pie katra skolotāja izpaužas savādāk. Katrs skolotājs pieļauj sev pieņemamo uzvedības normu robežu. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,48 €
Комплект работ Nr. 1117781
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация